homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 Chronische migraine en kinderwens 
Auteur Bericht

zo 20 maart, 2016 17:55 Bericht Chronische migraine en kinderwens

Omdat ik geen begrip vind, wend ik me tot dit forum.

Ik ben 40, heb 2 gezonde kinderen, chronische migraine met 2 tot 3 aanvallen per week, ben m'n baan erdoor kwijtgeraakt en ... ik heb een kinderwens voor een 3e kindje ...

Het is een diep gevoel, soort oergevoel dat je niet uit kan zetten, het blijft en het blijft aan me vreten.
Ik heb het gevoel dat mijn migraine mijn gezin bepaalt en ook mijn kinderwens.
Ik ben 40 dus mijn klokje tikt, ik kan niet nog wachten totdat ooit mijn migraine misschien minder gaat worden.

Mensen zeggen wees tevreden met twee gezonde kinderen. Daar word ik zo woest en verdrietig van. Ik ben heel tevreden met mijn twee schatten! En heel dankbaar. Ben ik dan opeens ontevreden als ik een derde kindje wil? Echt niet, ik vind van niet. Ik vind dat je tevreden en rijk kan zijn met 2 kinderen en nog steeds een oerwens kan hebben voor een 3e kindje.

De vrouw krijgt nu eenmaal de kinderen, ik ben de vrouw, ik ben al 40, ik heb chronische migraine, alles hangt maar van mij af, maar ik mag niets voelen. Dat wordt meteen afgekapt met wees tevreden.

Wat hoop ik te vinden? Iemand die hetzelfde voelt als ik. Ik weet de oplossing niet, maar samen even onze tranen delen zou heel warm en fijn zijn.

zo 20 maart, 2016 17:55
Profiel

ma 02 mei, 2016 9:03 Bericht Re: Chronische migraine en kinderwens

sorry, ik ben 42 en heb geen kinderen, ook geen kinderwens, maar ik wil je vooral zeggen dat je naar je gevoel moet luisteren. jij bent degene die de zwangerschap moet dragen dus waar bemoeien de anderen zich mee. waarom zou jij met migraine geen kinderen mogen. jij moet er toch voor zorgen, niet die ander. mogelijk krijg je zelfs minder last van de migraine door de hormonen.
veel succes

ma 02 mei, 2016 9:03
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]