homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 Ervaringen met botox? 
Auteur Bericht

di 26 jul, 2016 10:54 Bericht Ervaringen met botox?

Beste allemaal,

Na een lange weg van allerlei profylaxe te hebben geprobeerd met teveel bijwerkingen en te weinig resultaat etc., denk ik er nu aan om botox een kans te gaan geven. Het schijnt inmiddels wetenschappelijk zichzelf meer bewezen te hebben. Wie heeft hier ervaring mee en kan hier meer over vertellen? En waar heb je dit laten doen? Ik woon zelf in Zuid-Holland.

Ik hoor het heel graag, alvast dank!

di 26 jul, 2016 10:54
Profiel

vr 12 aug, 2016 8:42 Bericht Re: Ervaringen met botox?

Hoi

Ja helaas ervaring mee, nu 2 x laten doen bij het hpijn centrum bij mij in de buurt, je krijgt een 12 injecties (kan meer) rondom je hoofd en nek die echt pijnlijk zijn !!
Ik had de eerste tijd erna veel last van alsof me spieren beurs waren, door de pijn en de stress had ik de week erna veel migraine

Werkt het ? Ja redelijk tegen me dagelijkse hoofdpijn REDELIJK! tegen me migraine niet of weinig
Ik doe het nu niet meer, ook al heb ik chronische migraine, de pijn van de behandeling is te erg en voor mij helpt het te weinig maar voor andere wel misschien

Tip ! Eerste x had ik geen pijnstiller voor de behandeling genomen 2'e x wel een oxycodon toen was het tijdens de behandeling al beter te doen met de pijn

Heel veel succes

vr 12 aug, 2016 8:42
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]