homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 Vermoeden van Hemicrania Continua of Chronische Paroxysmale 
Auteur Bericht

ma 08 dec, 2014 10:04 Bericht Vermoeden van Hemicrania Continua of Chronische Paroxysmale

Hallo Allemaal,

Ik ben nu ruim 2,5 jaar aan het dokteren met de nare gevolgen van een lek van hersenvocht tgv een spinale verdoving. Hierdoor loop ik ruim 2,5 jaar continue met heftige hoofdpijn :sad: met een hoop bijkomende klachten zoals: niet kunnen focussen, duizeligheid, niet tegen fel licht en harde geluiden kunnen en verergering van klachten door lezen en pc gebruik. Hiervoor heb ik ongeveer 6 verschillende medicijnen geprobeerd die niks deden en ik heb craniosacraal therapie en bioresonantie gedaan wat niet veel deed. Tevens heb ik een revalidatietraject doorlopen waardoor ik wel meer acceptatie heb gekregen voor de situatie, ook heb ik een proefblokkade van de occipitale zenuwen laten zetten, deed toen ook niks. Dus artsen zeiden leer er maar mee leven! :twisted:

Nu heb ik 3 maanden geleden een operatie ondergaan onder algehele narcose en ben er zeer slecht uit gekomen. Ik kwam bij met een zeer heftige en stekende pijn in de linkerkant van mijn hoofd, linkeroog en neus. Het leek net alsof er met een mes in gestoken werd. Dit is helaas tot nu niet weggegaan ondanks het proberen van Tramadol en morfine, met de bijbehorende vreselijke bijwerkingen.

Op 21 november ben ik na 1,5 jaar weer terug gegaan naar de neuroloog in het CWZ en die vermoeden Hemicrania Continua of Chronische Paroxysmale Hemicrania. Ze onderzocht me en constateerde een vertraagde werking van mijn linker pupil en adviseerde te starten met Indometacine, nadat de morfine was afgebouwd.
Op 28 november ben ik gestart met de Indometacine 25 mg 3 maal daags 1 tablet en voelde geen verandering. Dit na 5 dagen verdubbeld naar 3 maal daags 2 tabletten en dit gaf een beetje verlichting. Nu zit ik op 3 maal daags 3 tabletten en voel zeker verbetering :grin: , ik merk dat alles minder scherp is maar voel wel weer verergering wanneer ik bijna een volgende dosering moet pakken.

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit probleem, de Hemicrania en Indometacine?

groetjes Efkes

ma 08 dec, 2014 10:04
Profiel

wo 07 jan, 2015 20:15 Bericht Re: Vermoeden van Hemicrania Continua of Chronische Paroxysm

Hallo Allemaal,

Ik ben nu hoofdpijnvrij :lol: sinds 7 december 2014, dit omdat ik 225 mg Indometacine per dag slik.
Graag zou ik mensen spreken die ervaring hebben met Hemicrania en de gevolgen hiervan. :bed:

groetjes Evelyn Poels

wo 07 jan, 2015 20:15
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]