homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 3 berichten ] 
 Clinique Dr Don bracht mij uitkomst voor hoofdpijn migraine 
Auteur Bericht

zo 05 jul, 2015 9:59 Bericht Clinique Dr Don bracht mij uitkomst voor hoofdpijn migraine

Clinique Dr. don
Ik ben 62 jaar en heb hoofdpijn zo lang ik mij kan heugen; 3 tot 4 dagen in de week. De hoofdpijnen vormen een enorme belemmering in mijn werk en dagelijks leven.
Rond mijn 20ste kreeg ik mijn eerste aurafase (verstoord gezichtsvermogen) gevolgd door een hoofdpijn. Ik was daar niet mee bekend. Het gebeurde toen ik in de auto reed. Ik had dit niet direct door maar voelde me wel anders, zat erg met mijn ogen te knijpen. Een auto-ongeval was het resultaat; mijn eerste ervaring met migraine was een feit.

De hoofdpijnperiode was aangebroken en zeker 2x per maand was ik serieus ziek van de hoofdpijn. Enkele jaren later kwam er clusterhoofdpijn bij. Deze waren zo hevig dat ik 3 tot 4 dagen totaal uitgeschakeld was. De hevigste hoofdpijnen (alsof er een hete breinaald door mijn hoofd ging) wisselden zich af met grote onrust, enorme bewegelijkheid, braken tot je maag leeg was, gevolgd door overgeven van gal. Mijn hoofd ‘spatte’ uit elkaar en ik viel aansluitend in een diepe slaap. Na 3 a 4 uur kwam de aanval repeterend in alle hevigheid terug.

Alles werd geprobeerd: Acupunctuur (meerdere malen), Magnetiseurs als ook alle soorten medicijnen waarvan de Imigran injectie het meest effectief bleek.
Onderzoeken in het LUMC (Leids Universitair Medisch Centrum, waar een afdeling zich succesvol bezighoudt met onderzoek en behandeling van Migraine en clusterhoofdpijn) hebben bij mij niets uitgericht.

Een goede kennis attendeerde mij op Clinique Dr. Don in Hengelo. Op hun site staat een rubriek gewijd aan hoofdpijn en hun manier van bestrijding. Ik hoefde niet lang na te denken; had immers alles al geprobeerd.

Door inspuiting van Botox in het voorhoofd wordt voorkomen dat je daar spanning op gaat zetten. Het fronsen wordt daardoor wel iets bemoeilijkt. Daarnaast krijg ik een vitaminekuur (1x wekelijks, in totaal 6, door middel van een infuus).
Het resultaat is verbluffend gebleken. Altijd was het 's morgens bij het wakker worden een verrassing; hoofdpijn of niet.

Nu, 1 maand na de botoxinjectie en de wekelijkse vitaminekuur, heb ik geen dag meer geleden onder die helse pijnen. Ik kan iedereen aanraden met deze kliniek een oriënterend gesprek aan te gaan.
Mijn leven is er zeer positief door veranderd; ik ben een ander mens geworden.
Jaap Baart

zo 05 jul, 2015 9:59
Profiel

do 31 maart, 2016 13:09 Bericht Re: Clinique Dr Don bracht mij uitkomst voor hoofdpijn migra

Hallo Jaap,

Ik vind het een zeer goed verhaal! En zou graag wat vragen aan je stellen.

Hoe vaak moet u terug voor een behandeling met de vitamines en als ik zo brutaal zou mogen zijn wat zijn de kosten hiervan? En word dit vergoed? Ik heb zelf ook al is zitten denken om vitamine kuur te gaan doen maar ben benieuwd naar uw ervaring! En hoe vaak dit moet gebeuren om je zo goed te blijven voelen?

Ik heb zelf al botox behandeling die ik door tom van eijk laat doen! Hij is echt mn reddende engel! Ook alles geprobeerd ook in leiden geweest en de hele mik mak. Niets kunnen vinden.
Nu ook nog fybromylgie erbij.. Dus het was echt ondragelijk!

Nu ik onder behandeling ben bij tom van eijk 1x een behandeling in 6 maanden is het echt zo'n vermindering! Dus kan hem zeker ook aanraden!

Ik hoop wat van u te horen en ga ondertussen even op onderzoek uit!

Groetjes
Stephanie

do 31 maart, 2016 13:09
Profiel

wo 20 apr, 2016 10:00 Bericht Re: Clinique Dr Don bracht mij uitkomst voor hoofdpijn migra

Beste Stephanie,
excuses voor de late reactie.
Met de vitamineshoot ben ik niet verder gegaan.
Door de inspuiting van botox heb ik al dermate goede resultaten gehad dat ik dat niet nodig vond.

mvg
Jaap

wo 20 apr, 2016 10:00
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]