homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 Al meer dan 2 jaar pijnvrij!! 
Auteur Bericht

do 10 nov, 2011 11:19 Bericht Al meer dan 2 jaar pijnvrij!!

Hallo allemaal,

In een eerder bericht heb ik jullie al eens verteld wat mijn CH klachten zijn en hoe ik daarmee omging. Even kort samengevat: CH begonnen op mijn 16e en het is pas ontdekt dat het CH was op mijn 33e. Vanaf dat moment met immigran, zuurstof en andere medicijnen CH proberen te onderdrukken. In 2009 heb ik tot september het hele jaar pijn gehad. Ik ben op 11 september 2009 gestopt met roken. Ik was een zware roker (+/-25 sigaretten per dag). Vanaf dat moment heb ik nooit meer in een cluster gezeten!!! Ik voel me supersterk en ben weer de oude Joost.

Ik kan natuurlijk niet bewijzen dat stoppen met roken invloed heeft gehad op het feit dat ik pijnvrij ben, maar vind het wel zeer opvallend. Ik wilde dit graag met jullie delen.

Voor jullie rokers: Ik ben gestopt door middel van het medicijn Champix. Werkelijk een wondermiddel.

Succes en sterkte!!

Joost

do 10 nov, 2011 11:19
Profiel

za 17 nov, 2012 20:16 Bericht Re: Al meer dan 2 jaar pijnvrij!!

Hoi Joost,

Ik vind het mooi om te lezen dat een oplossing in zo'n klein hoekje kan zitten als "stoppen met roken".
Zoals je al aangeeft is het even de vraag of het hier aan ligt.

Ik heb stoppen met roken toegevoegd aan de onderstaande site, zodat het tastbaar is en blijft. Hiermee kunnen andere lotgenoten hier ook op stemmen en zo wordt automatisch duidelijk of dat het bij meer mensen kan helpen.

De website is: http://www.mijnklachtenassistent.nl/clusterhoofdpijn

Ik hoop dat ik zo iets voor jullie kan betekenen.

za 17 nov, 2012 20:16
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]