homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 4 berichten ] 
 Video National Geographic 
Auteur Bericht

vr 06 jan, 2012 18:32 Bericht Video National Geographic

Beste mensen, bekijk deze methode eens. Aangeboden door niet de eerste de beste: National Geographic.
Een goed en gezond 2012 toegewenst: http://www.youtube.com/watch?v=Njb4H1x8oSg&feature=relmfu

vr 06 jan, 2012 18:32
Profiel

za 11 feb, 2012 7:37 Bericht Re: Video National Geographic

Ik heb het stukje docu meerdere keren bekeken, research gedaan op het net en tot de conclusie gekomen dat men in de States (Universiteit van Boston) experimentele proeven aan het doen is met de actieve stof uit de paddo's, nl psilocybine. Wat men dus doet is de hallucinogene stof, de psilocine, verwijderen (wellicht via een droogproces zoals die mijnheer het doet in de video). Die schijnt de clusters af te breken voor idd zo'n maand of twee tot zelfs langer :grin: Ik heb nu zélf een kit besteld via het net en ga zelf ook mijn eigen psilocybine kweken, drogen en experimenteren, er proberen de hallucinogenen zoveel mogelijk uit te drogen en mijn eigen medicijn te kweken. Het is dát ofwel met zelfmoordgedachten rondlopen...
Indien er hier nog mensen zijn met ervaring hierover: posten aub! :razz:

za 11 feb, 2012 7:37
Profiel

vr 25 mei, 2012 16:40 Bericht Re: Video National Geographic

Is het al gelukt?? Ben reuzebenieuwd!!!!!!!!!!

vr 25 mei, 2012 16:40
Profiel

di 31 jul, 2012 18:12 Bericht Re: Video National Geographic

Beste (ex?) lotgenoten,

Sorry voor de late reactie maar ik was gewoon vergeten te replyen omdat ik sinds maart ongeveer volledig vrij van aanvallen ben. Zonder medicatie, wél met 1 inname van 3 gram eigen gekweekte paddo's. Ik heb die paddo's gedroogd en in capsules gegoten, ik bewaar de overschot nu in mijn diepvries voor eventueel herval.
De "trip" moet je er bijnemen, is niet echt leuk (je kan niet slapen, hallucineert een beetje etc) maar het resultaat is dat ik sindsdien geen enkele aanval meer gehad heb.
Ik vind het spijtig dat de farma-industrie de psillocybine niet isoleert en legaal op de markt brengt. Ik heb nu wel een strafbaar feit moeten plegen om mijn leven te redden :oops: En dat laatste is zeker niet overdreven...
Als je niets meer leest van mij dan gaat het mij goed, in het andere geval zal ik mijn ervaringen verder posten! :ewink:

di 31 jul, 2012 18:12
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]