homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 1 bericht ] 
 neusspray tbv zeer lichte verkoudheid en hoofdpijn 
Auteur Bericht

di 06 jan, 2015 23:39 Bericht neusspray tbv zeer lichte verkoudheid en hoofdpijn

Hallo allemaal,
Ik ben al jaren hoofdpijnpatiënt (met name spierspanningshoofdpijn, maar ook migraine zo'n 2x 1 tot 3 dagen per maand). Afgelopen 3 weken heb gebruik gemaakt van een neusspray die voorgeschreven is door de dokter ivm een langdurige hele lichte verkoudheid, te weten Mometasonfuroaat Cipla (andere stoffen die erin zaten zijn: glycerol, microkristallijne cellulose, carmellosenatrium, citroenzuurmonohydraat, polysorbaat 80, benzalkoniumchloride, natriumcitraatdihydraat). Sinds 3 weken kamp ik ook met hoofdpijnen en gisterenavond las ik pas de mogelijke bijwerkingen in de bijsluiter (blond!, maar wie verwacht dan ook dat je van een neusspray - welke je langdurig mag gebruiken - dat je er hoofdpijn van krijgt???). Deze vermeldt dat 1 op de 10 er hoofdpijn van krijgt, grrrr.....kerstvakantie verpest door een neusspray!! Mijn - wellicht gekke? - vraag nu is natuurlijk wie er verstand heeft van al de stofjes die erin zitten en of ik zelf wellicht een van die stofjes soms ook op een lichamelijk aanmaak (en ik daardoor zo vaak hoofdpijn heb)? Als dat zo is is er wellicht wat aan te doen??? Ik zal de vraag ook nog bij mijn dokter voorleggen als ik 'm weer eens nodig heb.
Groetjes,
Lynn

di 06 jan, 2015 23:39
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]