homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 Propranolol ook bij spierspannings- en/of m.a.h.? 
Auteur Bericht

di 01 feb, 2011 20:21 Bericht Propranolol ook bij spierspannings- en/of m.a.h.?

Ik lees vaak dat betablokkers als metaprolol en propranolol (enigszins) helpen bij migraine. Nu lijdt ik al tientallen jaren aan een combinatie van hoofdpijnen (spanning/migraine) waar ongetwijfeld een medicatie-afhankelijke hoofdpijn is bijgekomen. Mijn vraag is nu of genoemde betablokkers ook helpen bij andere hoofdpijnen dan de klassieke migraine. Ik ben benieuwd naar ervaringen.
Groet,
Johann

di 01 feb, 2011 20:21
Profiel

di 22 nov, 2011 17:43 Bericht Re: Propranolol ook bij spierspannings- en/of m.a.h.?

Van alle medicijnen heb ik Propranolol het langst gebruikt. Nooit ook maar iets van een werking gemerkt - wat dan ook.

Amitryptaline maakte me heel slaperig, alsof je een beetje in een apathische roes komt. Amitryptaline helpt nog het vaakst bij spierspanningshoofdpijn heb ik begrepen. Misschien heb ik dat niet lang genoeg geprobeerd/niet goede dosis gevonden... Ik ben gelijk gestopt eigenlijk toen mensen wat zeiden van die 'roes'-achtige toestand, waarna huisarts propranolol voorschreef.

di 22 nov, 2011 17:43
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]