homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 Hoofdpijn migraine door overgewicht en grote borsten.. 
Auteur Bericht

di 06 dec, 2011 15:17 Bericht Hoofdpijn migraine door overgewicht en grote borsten..

Goedendag ,ik merk vaak dat mensen met overgewicht ook migraine kunnen hebben daarvan,maar dit terzijnde ook toen ik mager was had ik migraine nu heb ik door zwangerschap maat cup f gekregen zijn er vrouwen die ook door te grote borsten en daar misschien aan geholpen zijn nu geen hoofdpijn meer hebben,?door middel van borstverkleining,ook zoek ik mensen die misschien een ooglidcorrctie hebben ondergaan en dan nu geen hoofdpijn meer hebben,graag je ervaringen..alvast bedankt.

di 06 dec, 2011 15:17
Profiel

zo 08 jan, 2012 18:11 Bericht Re: Hoofdpijn migraine door overgewicht en grote borsten..

Was dat maar.. ik had zo gehoopt nadat ik was afgevallen dat de migraine ook minder zou zijn.
Ben 21 kilo afgevallen.. en dat was moeilijk, maar dat hoef ik niemand te vertellen.
Maar met migraine 2-3x per week is het ook best moeilijk want dan kan je niet zo vaak gaan sporten als je wilt of eigenlijk moet want sporten is niet iets wat ik erg leuk vind.
En dat gedaan via dietiste.. en Herbalife, 2x per dag shake. En gewoon op mijn gemak.

maar.. dus 21 kilo afgevallen... en migraine is 0,0 minder geworden.

Grote borsten heb ik niet dus ik weet niet of daar migraine vandaan komt..
maar bij mij heeft het afvallen dus helaas niks geholpen.

Afvallen is natuurlijk altijd goed.. maar had een beetje gehoopt dat het ook zou helpen in de migraine aannvallen.

Succes.

zo 08 jan, 2012 18:11
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]