homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 3 berichten ] 
 Eenzijdige spanningshoofdpijn? 
Auteur Bericht

za 05 jan, 2013 23:15 Bericht Eenzijdige spanningshoofdpijn?

Ik dacht dat spanningshoofdpijn nooit eenzijdig kon zijn, maar toch is mijn hoofdpijn benoemt als chronische spanningshoofdpijn.

Ik heb hoofdpijn die altijd aan één kant zit, in aanvallen komt en ik ben er misselijk bij, maar omdat ik het zo vaak heb, is het benoemt als CDH met migrainekenmerken, maar omdat de hoofdpijn het gevolg is van overbelasting volgens de neuroloog, is het chronische spanningshoofdpijn genoemd.

za 05 jan, 2013 23:15
Profiel

di 08 jan, 2013 18:53 Bericht Re: Eenzijdige spanningshoofdpijn?

Hoi Anne,
Ik kan er helaas over meepraten, maar gelukkig (nog) niet dagelijks.
Zie hiervoor mijn verhaal onder "ff voorstellen"
Groetjes,
Lynn

di 08 jan, 2013 18:53
Profiel

za 21 dec, 2013 19:53 Bericht Re: Eenzijdige spanningshoofdpijn?

Heb ik ook. Lijkt ontzettend op migraine en doet verschrikkelijk veel pijn, met stijve nek en hele harde spieren onder of op de schouderbladen. Hoofdpijn zit bovenop het hoofd (eenzijdig) en naast het oog. Ik ben nu met een medicijnvrije periode bezig op aanraden van neuroloog die beweert dat ik ook medicijnafhankelijke hoofdpijn heb. Pijn is een paar keer per week zo erg dat ik plat moet. Ik heb trouwens ook geregeld klassieke migraine met aura gehad, dus ik kan de pijnen aardig vergelijken. In 1998 een dieet gedaan, heel streng, waarbij ik veel produkten niet at. Toen 3 maanden geen hoofdpijn gehad. Na invoeren van etenswaren kwamen de hoofdpijnen weer terug maar het was niet mogelijk 1 enkel produkt aan te wijzen. Ben er weer bijna aan toe om bijna niets meer te eten, maar dat is ook nauwelijks vol te houden. Sterkte!

za 21 dec, 2013 19:53
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]