homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 7 berichten ] 
 al 4 jaar 24/7 hoofdpijn 
Auteur Bericht

wo 15 jan, 2014 13:06 Bericht al 4 jaar 24/7 hoofdpijn

Hoi,

Ik ben Angel, 22 jaar en ik heb al 4 jaar elk moment van de dag, elke dag hoofdpijn.
Ik ben hopeloos op zoek naar tips.. Het is een pijn zowel achter mn ogen tegen de pan van mn schedel aan de zijkant van mn hoofd (niet maar aan een kant).
Het straalt uit naar mn nek, schouders & rug.

De onderstaande dingen heb ik al uitgeprobeerd ;

-psycholoog (meerdere)
-endocrinoloog (functie schildklier)
-kno arts
-fysio
-manueel therapeut
-voetzone reflex therapie
-sporten
-stoppen met roken
-hormonloos anticonceptie middel
-neuroloog
-mri (hoofd)
-amitryptiline geslikt
-betablokkers geslikt
-tramadol geslikt
-hoofdpijn poli LUMC geweest (conclusie daar was ee niet definieerbare hoofdpijn en ben terug naar huis gestuurd).
-prognose tumor op mijn bijnier is een tijd gesteld *dit was het uiteraard ook niet.
-gezond eten.
-meer water
-meer slapen

Ik ben radeloos....

wo 15 jan, 2014 13:06
Profiel

wo 15 jan, 2014 20:46 Bericht Re: al 4 jaar 24/7 hoofdpijn

Ostheopaat???

wo 15 jan, 2014 20:46
Profiel

ma 27 jan, 2014 23:20 Bericht Re: al 4 jaar 24/7 hoofdpijn

Het laatste jaar had ik ook meer wel hoofdpijn dan niet. Vooral na het sporten had ik zeker 3 dagen enorme hoofdpijn vooral vanuit mijn nek en niets hielp. Ik heb zelfs overwogen om te stoppen. Enkele weken terug was ik aan een dieet begonnen (voedselzandloper) en daar adviseerde ze om s'morgens te beginnen met havermout. Nou ben ik niet zo'n koker s'morgens dus ik doe s'avonds 6 eetlepels havermout in 250 ml. melk, water of sojamelk met gedroogd fruit en rozijnen in een bakje met een deksel en zet dit in de koelkast zodat ik het s'morgens zo kan opeten (kan natuurlijk ook voor tussen de middag). Inmiddels ben ik met het dieet gestopt maar niet met de havermout. Wat mij verbaasde is dat ik al die tijd geen hoofdpijn heb gehad, ook niet na het zwemmen. Als ik het al had was het te verwaarlozen en was het ook zo weer weg. Ik heb nu al 4 weken geen enkele ibuprofen geslikt en dat is voor mij echt heel wat.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
CMM

ma 27 jan, 2014 23:20
Profiel

vr 31 jan, 2014 12:12 Bericht Re: al 4 jaar 24/7 hoofdpijn

Hej!

Ik heb net hetzelfde als jou. Nou wel nog geen 4 jaar maar toch al een jaar aan de gang. Net hetzelfde, heb ook bijna alles al geprobeerd wat je daar zegt. Ik ben ook een beetje hopeloos aan het worden. Als je toch een oplossing zou vinden, let me know ;-). Het is verschrikkelijk maar je mag de moed niet opgeven. X

vr 31 jan, 2014 12:12
Profiel

vr 31 jan, 2014 12:21 Bericht Re: al 4 jaar 24/7 hoofdpijn

nitroch schreef:
Hej!

Ik heb net hetzelfde als jou. Nou wel nog geen 4 jaar maar toch al een jaar aan de gang. Net hetzelfde, heb ook bijna alles al geprobeerd wat je daar zegt. Ik ben ook een beetje hopeloos aan het worden. Als je toch een oplossing zou vinden, let me know ;-). Het is verschrikkelijk maar je mag de moed niet opgeven. X

As we speak ben ik onderweg naar mijn afspraak dry needling.
Ik kan nog niet vertellen of dit hét wondermiddel is, maar na 2 sessies durf ik wel te zeggen
Dat het scherpe randje er af is, het is iets beter te verdragen.

Google het eens; dry needling het valt onder fysio en het is dus géén accupunctuur!!

vr 31 jan, 2014 12:21
Profiel

vr 31 jan, 2014 12:25 Bericht Re: al 4 jaar 24/7 hoofdpijn

CMM schreef:
Het laatste jaar had ik ook meer wel hoofdpijn dan niet. Vooral na het sporten had ik zeker 3 dagen enorme hoofdpijn vooral vanuit mijn nek en niets hielp. Ik heb zelfs overwogen om te stoppen. Enkele weken terug was ik aan een dieet begonnen (voedselzandloper) en daar adviseerde ze om s'morgens te beginnen met havermout. Nou ben ik niet zo'n koker s'morgens dus ik doe s'avonds 6 eetlepels havermout in 250 ml. melk, water of sojamelk met gedroogd fruit en rozijnen in een bakje met een deksel en zet dit in de koelkast zodat ik het s'morgens zo kan opeten (kan natuurlijk ook voor tussen de middag). Inmiddels ben ik met het dieet gestopt maar niet met de havermout. Wat mij verbaasde is dat ik al die tijd geen hoofdpijn heb gehad, ook niet na het zwemmen. Als ik het al had was het te verwaarlozen en was het ook zo weer weg. Ik heb nu al 4 weken geen enkele ibuprofen geslikt en dat is voor mij echt heel wat.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
CMM

Hoi, bedankt voor de tip ik heb zojuist een bericht gepost over dry needling.
Ze pakt de meest pijnlijke spieren aan, d.m.v. Naalden van 4 cm in je spieren te steken.
Dit op de zogeheten triggerpoints, pijnlijk ja ! helpt het ? van wat ik na 2 sessies merk JA!

vr 31 jan, 2014 12:25
Profiel

za 11 okt, 2014 21:57 Bericht Re: al 4 jaar 24/7 hoofdpijn

Angeldh,

Hoe gaat het met je hoofdpijn?

mvg

Ben

za 11 okt, 2014 21:57
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ]