homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 1 bericht ] 
 Alternatieve therapie in Amsterdam 
Auteur Bericht

di 07 apr, 2015 18:51 Bericht Alternatieve therapie in Amsterdam

Sinds enkele weken heb ik een iemand (een therapeut) gevonden in Amsterdam die me heeft geholpen en dus ook goed werk verricht. Hij doet massage en manuele therapie. Ikzelf had een lange tijd pijn gehad in mijn kaak en nek, vorig was het zelfs zo erg dat ik een aantal weken thuis moest blijven. Via een tip van het forum op aangezichtspijn kwam ik toen bij een therapeut terecht die atlas correctie uitvoerde. De klachten waren in korte tijd verminderd.

De klachten werden steeds minder maar weg waren ze niet. Via de therapeut die bij mij de atlas correctie had gedaan, verwees hij mij door naar een andere therapeut in Amsterdam. Hij was daar zelf namelijk ook een paar keer geweest en was heel positief.

Ik besloot om eens een bezoek te brengen. Ik moest vervolgens eerst een kwartier in een infraroodcabine zitten voor betere doorbloeding. De behandeling zelf was behoorlijk zwaar, maar na afloop voelde ik het resultaat. Mijn kaak voelde rustiger en ik voelde het bloed door mijn gezicht stromen. Om tot het beste resultaat te komen moest behandelingen in een korte tijd achter elkaar nemen. De tweede behandeling die volgde was net als de eerste behandeling ook pittig. De behandelingen daarop werden minder pittig.

Inmiddels ben ik ruim 3 weken verder en voel me eindelijk weer vrij en gezond. Hij heeft correctie in mijn kaak gebracht die scheef stond na al die jaren. Mijn gezicht is meer symmetrisch en ik voel ook dat mijn kaak meer speling heeft. Ik ben dus erg tevreden over dit resultaat en kan het zeker iedereen aanraden die met nek-, rug- en hoofdklachten loopt. Hij kan bijvoorbeeld ook een atlas correctie doen, alleen doet hij dat met handen. Zijn klanten komen van over de hele wereld (America, tot China; tenminste die ik had gezien) en iedereen die ik spreek op de praktijk (Ramses Health heet het) is positief. Ik vraag me af of er ook mensen op deze site deze therapeut kennen en wat hun ervaringen zijn en kunnen delen.

Abel

di 07 apr, 2015 18:51
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]