homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 4 berichten ] 
 Tandpijn???? 
Auteur Bericht

zo 25 jun, 2006 13:47 Bericht Tandpijn????

Afgelopen januari is er aangezichtspijn geconstateerd, eerst was het a-typisch.
Ik slik 3 maal daags carbamezapine, 200mg, maar vanaf afgelopen vrijdag weer terug gegaan naar 4 maal daags.
Sinds een paar dagen begint er een klagend, pijnlijk, kloppend gevoel te komen in mijn rechterkaak, alsof ik tandpijn heb.
Vorig jaar ook al gehad en toen een goede antibioticakuur gekregen bovenop de carbamezapine.
Mijn neuroloog heeft verteld niet de tanden/kiezen laten trekken , dus dat zit er allemaal nog.
Mijn tandarts zegt dat de tanden en kiezen goed zijn.

Heeft iemand ook zo'n ervaring?
Mijn wang is pijnlijk maar niet dat ik het uitschreeuw, want heb een vrij hoge pijngrens.
Groetjes Mariƫlle

zo 25 jun, 2006 13:47
Profiel

za 16 feb, 2008 23:01 Bericht 

ik heb clusterhoodpijn
voordat deze diagnose is gesteld..zijn al mijn tanden getrokken!!!
ik heb kunstgebit nu en de klachten zijn er nog steeds
alsof het kiespijn is..alleen de zenuwpijn in mijn kiezen is weg omdat deze er niet meer zijn
pas op dus
probeer of imalgran injectie helpt is mijn advies

za 16 feb, 2008 23:01
Profiel

vr 28 maart, 2008 23:03 Bericht 

@ Marielle: Ik herken misschien wel wat je bedoeld. Bij mij is een week geleden aangezichtspijn (trigeminus neuralgie) geconstateerd (zie mijn post hierover) en had voordat de medicijnen (carbamezapine) begon te werken ook een kloppend gevoel bij een aantal kiezen. Tandarts kon niks vinden.. :S. Zucht! Ik dacht echt dat ik gek werd, ook van de pijn! Nu ging het best wel lekker met 2x per dag 200mg carbamezapine en nu lijkt vandaag weer die druk en dat kloppende gevoel terug te komen op wat kiezen. Ik hoop dat het net zo snel weer weg trekt. Misschien is het wel een symptoom ofzo? Ik heb ook een hoge pijngrens.. dus echt pijn is het niet alleen ik word wel moe en chagrijnig van de zeurende zachte pijn.

@ Gerbert: Wat vervelend voor je zeg. Ik lees wel meer verhalen van mensen die tanden en kiezen laten trekken i.v.m. pijnen in het gezicht en dat dan later blijkt dat het niet nodig was. Je schrijft dat de zenuwpijn in je kiezen nu dus weg is.. is het daardoor toch een beetje minder allemaal? Zijn er goede medicijnen voor clusterhoofdpijn en is er bij jou een oorzaak geconstateerd?

vr 28 maart, 2008 23:03
Profiel

wo 24 sep, 2008 19:10 Bericht Re: Tandpijn????

Hoi West..
Nu lange tijd later.... ik slik nog steeds carbamazepine 3 x daags 200mg.
Mijn leven gaat er goed mee verder..een enkele keer zit ik op 4 tabletten maar nog nooit 5 taletten.
Als het zo blijft gaat het goed.
2 tabletten is te winig voor mij, dan krijg ik pijn in mijn neusvleugel,wang en inderdaad ook mijn tanden.

Groetjes Mariƫlle

wo 24 sep, 2008 19:10
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]