homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 Een mogelijke aanpak van a-typische aangezichtspijn 
Auteur Bericht

do 07 sep, 2006 18:03 Bericht Een mogelijke aanpak van a-typische aangezichtspijn

beste mensen,

Wat te doen bij zenuwpijn / A-typische aangezichtspijn.

Na een jaar van onderzoek en allerhande testen is het volgende misschien een goede leidraad.

Pijnstillers, hoe goed ze soms ook mogen werken halen de OORZAAK niet weg. Houd dat voor ogen en goed in gedachten. Ook kan ik het niet genoeg zeggen; OORZAAK, OORZAAK, OORZAAK, OORZAAK en OORZAAK moet je hebben

Aangezichtspijn heeft GEEN psychische oorzaak. “Er mee leren leven” is hun behandeling. Nou als je dat wil moet je dat doen natuurlijk. Maar of het de OORZAAK weghaalt betwijfel ik een beetje.

1. Via de huisarts allerhande foto’s laten maken in het ziekenhuis. MRI, röntgen en CAT-scan dit om te kijken of er iets tegen die zenuw aan zit of er iets zit dat er niet hoort.

2. Neuroloog laten kijken naar de simpele en bekende oorzaken die een rol kunnen spelen. Zoals kaakklemmen, bloedvaatje in de weg. Gewoon de oorzaken van de NIET A-typische aangezichtspijn.

3. Tandarts en kaakchirurg foto’s laten maken, kijken of daar iets scheef, krom, een ontstokken wortelpunt, een amalgaam lek of etc zit.

4. Een van de oorzaken kan zijn dat er een nekwervel niet op zijn plaats zit. Laat een of twee goede manueel therapeuten ernaar kijken. De C3 wil nog wel eens de oorzaak zijn. Foto’s laten dit kennelijk niet zien. Heel gek. Bij ons was ook niets te zien op de foto’s maar alles stond scheef.

4. Zoek intussen op het internet alles af om zo veel mogelijk over aangezichtspijn te weet te komen.

5. Een virus, bacterie, ander microbe of gif op die zenuwbaan kan het ook veroorzaken. Straling van je g.s.m. of p.c. scherm. (Niacine kan die straling verwijderen) Gif ophoping van cosmetica is er ook een.

Vind dus een goede alternatieve methode om dit op te sporen. Bij ons is gebleken dat de Vega-test voldoet. Alleen moet je een ander zoeken als de ene niets vind. Er zit namelijk een OORZAAK en die moet je vinden.

Er zijn ook andere brioresonantie methoden en zelfs zeer geavanceerde maar die kunnen niet zo gericht werken als de goede oude vega-tester. (volgens mij)

Acupunctuur is effectief gebleken. Maar als een bacterie, virus of gif de oorzaak is moet je die eerst aanpakken. Ontgiften via de voeten en met FAR infrarood is effectief gebleken. Virussen en bacteriën kan je ook bestrijden met geluidsgolven als de andere middeltjes dit niet snel genoeg werken.

Google maar eens naar Royal Rife om er meer over te weten te komen. Internet is sowieso je vraag en antwoord baak. De neurologen staan met handen in het haar en weten alleen van pijnstillers in deze.

Er bestaan helderziende en helder-voelende die kunnen waarnemen wat er dwars zit. Echt waar. Vraag maar eens rond.

Als laatste redmiddel is er dan een pijnteam in een ziekenhuis. Die schakelen dan de boosdoener uit. Maar dit moet dan via de huisarts. Maar alsnog het haalt de OORZAAK niet weg alleen het gevolg. Niet zelden haalt het niets uit of verergert het de pijn.

Goede voeding is van belang en suiker is funest.

Andere ziekten kunnen dit veroorzaken maar dat vind je dan wel uit met die Vega-test en wat eraan te doen.

Als je dit rijtje GOED afgewerkt hebt moet je ervan af zijn. Het kan even duren maar jaren, wat normaal is bij A-typische aangezichtspijn, is echt niet meer nodig.

Graag zie ik reacties en hoor ik ervaringen misschien kan ik nog meer van dienst zijn met onze opgedane ervaring.

Als dit nog niets oplevert moet je het me melden dan weet ik nog wat.

do 07 sep, 2006 18:03
Profiel

wo 21 nov, 2007 9:04 Bericht 

Hoi Trees,
Heb je ook ervaring met Triggerpoint/fysiotherapie.
Dat klinkt namelijk wel goed.

wo 21 nov, 2007 9:04
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]