homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 Genezen door bestraling in Tilburg 
Auteur Bericht

zo 08 apr, 2007 18:02 Bericht Genezen door bestraling in Tilburg

Beste mensen,
een tijd terug berichte ik in dit forum over het feit dat mijn moeder als uitbehandeld was opgegeven door het VU in Amsterdam. Met ware aangezichtspijnen lag zij thuis te gillen van de pijn. Niet meer in staat om te eten en te drinken lag mijn 76 jarige moeder aan haar lot overgelaten door de artsen uit te drogen op haar bed.

Maar een wonder geschiedde.....een Duitse collega op mijn werk attendeerde mij er op dat de pijnbestrijding in Duitsland veel verder is dan in Nederland. Op internet gekeken en daar een kliniek gevonden.
Na een email over en weer werden wij in contact gebracht met een filiaal in Tilburg. Na een telefoontje werd ons verzocht om het medisch Dossier op te sturen van het VU. Dat gaf wat strubbels want het VU wilde in de eerste instantie daar aan niet meewerken. Maar uiteindelijk kregen wij het Dossier als nog en stuurde dit op. Na een bezoek samen met onze moeder kregen wij te horen dat zij in aanmerking kwam voor een Laser behandeling. Om een lang verhaal kort te maken.....na een behandeling was na een week de pijn volkomen weg. Dit feest duurde een paar maanden. Toen de pijn in lichtere mate terug kwam kreeg zij een tweede behandeling. Nu zijn we alweer zo'n 8 maanden verder en mijn moeder is volkomen van de pijn af heeft haar medicijnen afgebouwd. Wij hebben weer onze lieve moeder van jaren geleden terug gekregen. Helder van geest zonder de verdovende middelen in haar lijf.....zonder de constante pijn....ziels gelukkig en weer vol van het leven genietend.

Het VU wist van deze behandeling af maar schreef mijn moeder af als uitbehandeld.

Bert Schoonhoven

ps deze behandeling werd volledig vergoed door de ziekte verzekering en ook de huisarts stond er volkomen achter.

zo 08 apr, 2007 18:02
Profiel

zo 06 mei, 2007 21:59 Bericht adres Bestralingsinstituut Tilburg

Beste mensen
dit is het adres van het instituut waar mijn moeder zo succesvol is bestraald.

Het adres van Tilburg is
Gamma knife centrum Tilburg
Hilvarenbeekseweg 60
5000 LC Tilburg
013-5392543

www.gammaknife.nl/

hoop dat velen er door geholpen gaan worden

Bert Schoonhoven bschoonhoven@gmail.com

zo 06 mei, 2007 21:59
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]