homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 1 bericht ] 
 drukkend gevoel in/op neus 
Auteur Bericht

di 29 mei, 2007 0:17 Bericht drukkend gevoel in/op neus

Ik weet niet of deze post geod staat maar neem aan dat de moderator deze wel geod zet indien nodig. Mijn verhaal;

heb sedert een maand of 7 een vreemd drukkend gevoel boven in mijn neus. Merk het eigenlijk vooral als ik in bed lig (alle tijd om na te denken natuurlijk) mede ook omdat ik dan met mijn hoofd op kussen lig wat het gevoel benadrukt. Soms gaat dit drukkende gevoel door/over met een drukkend gevoel op mijn oren.

Nu heb je daar allerlei holtes en verbindingen dus ik maar eens naar de dokter. Werd door de dokter eigenlijk vrij snel door gestuurd naar KNO arts. Er werden foto's gemaakt van bijholte kreeg neus spray en er werd bloed geprikt voor allergie tests.
Resultaat; Op foto's niets te zien, géén allergie geconstateerd en met de neus spray ging het gevoel weg.

Dan denk ... opgelost. Maar na stoppen met spray kwam het gevoel weer direkt terug. Dus weer naar KNO arts. Er werd een MRI gemaakt. Uitslag niets te zien. KNO arts verteld me dus; er is niets aan de hand. Kreeg wel een nieuw recept voor spray want dan ben ik van de klachten af.

Maar ik wordt er ondertussen gek van !
Vooral die onzekerheid daar mijn gedachte elke keer aan het ergste denken; er zal toch niet stiekum iets broeien.

Wie (her)kent dit en kan me eventueel van tips voorzien ?

di 29 mei, 2007 0:17
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]