homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 3 berichten ] 
 fantoompijn na operatie janetta!!!! 
Auteur Bericht

za 30 jun, 2007 1:54 Bericht fantoompijn na operatie janetta!!!!

Mijn moeder heeft 2 maanden geleden de operatie van Janetta ondergaan en de pijn die ze had is eigenlijk voorbij maar ze heeft nu een andere pijn die ondragelijk is voor haar. Ze is al twee keer opgenomen in Tilburg en nu ligt ze daar weer. Ze zijn ten einde raad en denken dat het fantoompijn is. Ze gaat nu naar Nijmegen om met stroomstootjes in het gebied van de zenuw in de hersenen te geven. We hopen zo dat dit werkt want na 2,5 jaar pijn willen we haar graag weer terug zoals ze was. Bij haar waren er trouwens twee bloedvaten om de zenuw gaan zitten ipv 1 bloedvat en dat gaf al meer pijn dan een " normale" aangezichtspijn.

Misschien dat iemand hier meer over weet of iets aan heeft.

za 30 jun, 2007 1:54
Profiel

ma 24 sep, 2007 10:24 Bericht Reactie Janetta operatie.

2 maanden geleden heb ik deze operatie ondergaan en heb nu nog steeds veel andere klachten o.a. beklemmende pijn linkerondertanden en kin en een doof,stijf gevoel over mijn hele linkerhelft van het hoofd.
Hopelijk komt er nog verbetering.

ma 24 sep, 2007 10:24
Profiel

ma 06 sep, 2010 22:33 Bericht Re: fantoompijn na operatie janetta!!!!

Hallo,
Ik ben Nathalie en ik ben 4 jaar geleden geopeerd aan aangezichtspijn met de operatie van Janetta. Ik ben 4 jaar gehaal pijnvrij geweest!!!
Even een reactie voor Anna: Dat trekken gevoel in je onderkin komt waarschijnlijk omdat ze je tijdens de operatie hebben vastgebonden in een stellage, dit trekt weer weg. Dat doof gevoel trekt ook grootendeels weg, ik heb alleen nog een rotgevoel op de plek van de operatie. Het duurt allemaal even, maar de meeste klachten trekken weg!
Ik heb nu sinds 1 week weer schokken in mijn gezicht. Ik ben bang dat het stukje kunststof is losgeraakt. Ik heb mijn chirug al gebeld, en wacht nu op antwoord of ik door de scan heen kan om het zeker te weten. De angst komt nu ook weer erg om de hoek kijken om het weer helemaal terug te krijgen, zeker met de winter op handen! Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes Nathalie

ma 06 sep, 2010 22:33
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]