homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 1 bericht ] 
 voorstellen en lotgenoten gezocht 
Auteur Bericht

ma 21 dec, 2009 21:58 Bericht voorstellen en lotgenoten gezocht

Even voorstellen en lotgenoten gezocht.
Hallo allemaal, ik ben een man van 61 jaar, ik heb al vele jaren last van een stekende pijn bij en in het linkeroog, hoe kouder het wordt, hoe erger de pijn wordt.
In het begin is het niet ernstig, maar ik moet wel steeds een pet dragen, met het verstrijken der jaren wordt het steeds erger, tot ik 5 jaar geleden een operatie heb ondergaan in het hoofd, ik had een AVM, dat moest geopereerd worden.
De operatie duurde 4 uur, daarna had ik moeite om uit de recoverie te komen, de volgende ochtend had ik enorme pijn direct achter mijn linkeroog, ik terug naar het ziekenhuis, daar hebben 3 oogartsen in opleiding naar mijn oog gekeken en gekeken, maar niks kunnen vinden, en maar weer naar huis gestuurd. na nog een tijd doorgemodderd te hebben toch maar weer eens naar het ziekenhuis met de klacht, hier trof ik een dokter die wel bijdehand was, die ging in conklaaf met een paar collega's, en ja, zij kwamen met het verlossende woord, u heeft clusterhoofdpijn.Eindelijk had mijn klacht een naam.
Uiteraard had ook ik er nog nooit van gehoord. ik gebruik nu al een hele tijd verapamil, 120 mg, als het erg wordt neem ik 240mg, dat helpt wel, maar toch ben ik van mening dat het geen clusterhoofpijn is, want ik heb geen aanvallen, mijn pijn treed n.l. op als er buiten een koude wind staat, dan snijdt de wind mijn oog in 2 stukken en verga ik van de pijn.
Dus ik ben op zoek naar lotgenoten die dezelde ervaring hebben.
Wie heeft gelijke ervaringen? Groeten, Hans deWit.

ma 21 dec, 2009 21:58
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]