homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 bekend verhaal! 
Auteur Bericht

di 08 apr, 2014 16:17 Bericht bekend verhaal!

Hallo, ik ben Mirjam, een 53-jarige vrouw die ook vanaf haar puberteit al kampt met chronische hoofdpijn en migraine. Ik ben door de hele mallemolen geweest van onderzoeken, medicijnen etc, maar niks helpt. Nu ben ik vorige week maar weer eens naar een neuroloog gestapt en die heeft mij bevolen dat ik acuut moet stoppen met mijn saridon verslaving, ik slik toch wel gemiddeld 6 saridons per dag en dat al 35 jaar lang. Voor de migraine heb ik al vanalles gehad, maar nu schrijft hij mij nortrilen 10mg voor. Als ik dit medicijn google schrik ik erg van de bijwerkingen. Ik ben vandaag begonnen met het afbouwen van de saridon, want ik geloof wel in medicijnafhankelijke hoofdpijn. Hopelijk gaat het me lukken, want een leven met chronische hoofdpijn en daarnaast ook nog wekelijks een migraine aanval is bijna ondragelijk! Terwijl ik een heel vrolijk type ben, een echte levensgenieter wordt hier een groot deel verpest door hoofdpijn/migraine. Mijn vraag, heeft er iemand ervaring met het medicijn nortrilen? ik durf het nl niet zomaar te nemen.

groetjes Mirjam.

di 08 apr, 2014 16:17
Profiel

di 06 jan, 2015 23:46 Bericht Re: bekend verhaal!

Geen ervaring met dit medicijn (wel vele andere ;-)), maar wens je wel veel sterkte en succes!
Groetjes,
Lynn

di 06 jan, 2015 23:46
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]