homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 4 berichten ] 
 Afgekickt!! 
Auteur Bericht

wo 30 dec, 2009 21:25 Bericht Afgekickt!!

Wil even mededelen dat ik zo goed als afgekickt ben van alle pillen. Nu 2 maanden ongeveer. Het was moeilijk en pittig, dacht dat de pijn nooit zou overgaan maar ik merk nu eindelijk dat de heftige pijn afneemt. Alleen psychisch ben ik er misschien nog niet vanaf. Heb jarenlang pillen geslikt en het voelde fijn om me te verdoven. Gelukkig heb ik niks meer in huis alleen een doosje paracetamol waarvan ik er 2 dagen terug 1 van heb geslikt omdat ik zo'n oorpijn heb. Zolang het daarbij blijft vind ik het niet erg. Maar moet mezelf wel sterk houden om er niet naar te grijpen.. Vooral tijdens mn werk als ik hoofdpijn heb.

Maar het is dus allemaal mogelijk! Ik loop wel bij een psycholoog voor ondersteuning!

Ik wens iedereen veel succes die van alle pillen wilt afkomen. Je hebt doorzettingsvermogen nodig en het lijkt eeuwen te duren maar met een beetje hulp van buiten af moet het lukken.

Fijne jaarwisseling

wo 30 dec, 2009 21:25
Profiel

za 02 jan, 2010 23:19 Bericht Re: Afgekickt!!

Volhouden! Mijn vrouw is zo opgeknapt na 1 jaar medicijnvrij! Ze slikt dus ook (juist!) geen paracetamol meer! Gewoon helemaal niets, en de migraine is van 3 aanvallen per week (!) teruggebracht naat 1 aanval per 6 a 7 weken. Ook duren de aanvallen dan korter en zijn ze beter uit te zieken. Maar geloof de fabels niet: 2 maand is nog veels te kort voor echt goed resultaat. Volhouden dus! Sterkte en een gezond 2010 gewenst!

za 02 jan, 2010 23:19
Profiel

vr 08 jan, 2010 12:40 Bericht Re: Afgekickt!!

Proficiat met jouw prestatie. Het geeft 'verslaafden' zoals ik, toch weer de moed om er nog maar eens proberen van af te kicken. Vorig jaar is het mij 1 maand gelukt en stilaan is de medicatie weer mijn leven in geslopen. Ik ga vanaf maandag (nasleep van de feestdagen is dan een beetje voorbij) er terug mee starten en ik hoop dat het me deze keer wel lukt vol te houden.

Bedankt om jouw berichtje op de site te posten. Voor ons een hele grote steun!

vr 08 jan, 2010 12:40
Profiel

zo 10 jan, 2010 12:05 Bericht Re: Afgekickt!!

Hallo Lindo,

Ga zo door! Het is moeilijk, ik weet er alles van. Heb je nog wel elke dag hoofdpijn of ook hoofdpijnvrije dagen?
Bij mij valt het na 13 maanden nog niet mee, al kan ik wel al veel meer dan hiervoor. Het is maar net hoe ik het bekijk, vergelijken bij mensen die (bijna) geen hoofdpijn hebben heb ik heel veel hoofdpijn. Vergeleken bij de situatie zoals die tientallen jaren daarvoor was, totaal uitzichtloos, is er al veel verbetering.
Jacqueline2

zo 10 jan, 2010 12:05
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]