homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Blijft een probleem.... 
Auteur Bericht

wo 10 feb, 2010 12:10 Bericht Re: Blijft een probleem....

Hoi Ansie,

Het is ook moeilijk te combineren met andere bezigheden. Je moet er helemaal voor kunnen gaan. Ik ben 2 weken in de ziektewet. Ik heb dan ook nog mazzel dat we in dit geval geen kinderen hebben en mijn vrouw me door dik en dun steunt. Dat maakt het allemaal makkelijker. Neemt niet weg dat ik volgende week weer langzaam begin te werken en maar moet kijken hoe dat gaat.

Ik zit nu op dag 7 en zowel gisteren als vandaag gaat het zeer goed. Geen hoofdpijn!!!! Je voelt je haast schuldig om thuis te zitten, al is dit natuurlijk onzin, want anders had ik het allang weer gehad.

Nou, ik hoop echt dat je maandag kan beginnen. het zal de eerste dagen vast zwaar worden, maar daar moet je door heen. Komt vast goed!!!!!
We gaan je volgen en steunen!!!

Groetjes,

Har

wo 10 feb, 2010 12:10
Profiel

do 11 feb, 2010 16:59 Bericht Re: Blijft een probleem....

Vandaag weer voor het eerst sinds ongeveer 5 dagen met hoofdpijn wakker geworden. Was het al bijna niet meer gewend :lol:
Nu nog steeds last, maar tis te doen. Kijken hoe het zich verder ontwikkeld.

Hoe gaat het bij jou Har?

Afbeelding

do 11 feb, 2010 16:59
Profiel WWW

do 11 feb, 2010 17:52 Bericht Re: Blijft een probleem....

Hoi Annalie,

Zit nu op dag 8!! Gisteren en vandaag gaan redelijk. Toch wel hoofdpijn, maar niet meer dan dat.Komt bij dat mijn werk zonodig moest storen in deze periode. Met de bedrijfsarts is afgesproken dat ik 2 weken thuis zou zijn en dan 2 weken 3 uur per dag zou werken. Dan 2 weken 6 uur per dag en dan weer volledig zou gaan werken. Dan zijn we totaal 6 weken verder. Maar mijn teamcoach had begrepen dat ik maar 2 weken ziek zou zijn en dan weer volledig ging beginnen (met een inmense werkdruk door reorganisatie). Hij heeft dus gisteren mijn bedrijfsarts gebeld en het helemaal terug gedraaid. Ik was furieus. Vandaag zowel met de bedrijfsarts als teamcoach gesproken dat ik bij het oude plan blijf. Maar dit alles breng zoveel stress met zich mee dat dit weer averechts werkt. Er zijn te veel zieke, dus tekort aan personeel. Dan ben je dus totaal niet belangrijk meer met je hoofdpijn probleem.
Nou ja, ik ga weer verder, maar leuk is het allemaal niet.

Al met al ben ik nu 8 dagen medicijn vrij en daar ben ik blij mee. Ik vecht nu voor mezelf!!!

Iedreeen weer sterkte!!!

Har

do 11 feb, 2010 17:52
Profiel

do 11 feb, 2010 18:47 Bericht Re: Blijft een probleem....

Jeuming Har. Dat is idd een hele stressie domper. Mag je nu wel je oude plan aanhouden? Kijk maar uit dat je hierdoor niet nog meer hoofdpijn/migraine gaat krijgen............. sterkte ermee iig.

Ik werk maar 11 uur in de week normaal. Hoef de 23e pas weer aan te treden. Heb gewoon 3 weken verlof opgenomen. Ik ga nu de woensdagavond (4 uur) en de zondag (7 uur) werken. Moet kunnen toch?

Afbeelding

do 11 feb, 2010 18:47
Profiel WWW

do 11 feb, 2010 20:25 Bericht Re: Blijft een probleem....

Ja, we houden het gewoon bij het oude plan. Een teamcoah kan niet op de stoel van de dokter gaan zitten.
Ik ga me nu weer focussen op herstel. Veel belangrijker. Al met al vind ik het tot nu toe goed gaan. Nog 1 week geen werk en dan langzaam weer opstarten. We zien wel hoe dat gaat. Het is opzich een mooi schema.
Mijn angst ligt meer wanneer ik weer 100% werk. We zijn 3 weken geleden gereorganiseerd en is dus voor een gezond iemand het al moeilijk te doen. Het liefst knikkeren ze je eruit.

Maarrrr....mijn gezondheid komt op de eerste plaats. De rest zie ik wel!!

do 11 feb, 2010 20:25
Profiel

ma 15 feb, 2010 10:46 Bericht Re: Blijft een probleem....

Hi hi,

Eigenlijk heb ik na de eerste 5 dagen bijna geen last meer gehad :roll: Vreemd toch? Ik weet wel dat iedereen anders reageert maar vind dit wel heel frappant...........gaat boven verwachting dus...................slik elke dag 400 mg B2, 100 mg B6, miginal en 4 soorten Schüssler celzouten. Verder heb ik elke week òf massage bij de fysiotherapeut òf shiatsumassage. Morgen weer naar de GZ-Psycholoog. Weet nu niet eens wat ik moet gaan zeggen :mrgreen:

Ik denk dat het komt door de puntjes in mijn oren (auriculotherapie). Vorig jaar ook steeds gehad en na een aanvankelijke beginverergering ging het daarna heel goed. Had zo 10 dagen geen hoofdpijn. Om de 10 dagen kreeg ik dan ongeveer 3 dagen een lichte soort van hoofdpijn/migraine. De laatste paar keer werkten de puntjes echter niet meer.................nu heeft hij ze dus op andere plekken gedaan en voilà............. denk echt dat het daar weer aan ligt.
Maakt trouwens ook niet uit.....................ik voel me heerlijk!

Hoest met jou Har?

Heel veel toi toi toi Ansie.

Afbeelding

ma 15 feb, 2010 10:46
Profiel WWW

do 18 feb, 2010 2:11 Bericht Re: Blijft een probleem....

Goed te horen dat het zo goed met je gaat!

Hier gaat het ook best wel goed. De laatste 2 dagen hoofdpijnvrij en daarvoor vanaf zaterdag soms even hoofdpijn, maar dat was ook weer snel weg.
Zit nu op dag 15 alweer. Morgen ga ik langzaam weer beginnen met werken. Moet goed gaan. Ben blij dat ik uiteindelijk dit weer begonnen ben!

Hoe gaat het met jou Ansie???? ik hoop echt dat het een beetje gaat. Hopelijk horen we snel van je.

do 18 feb, 2010 2:11
Profiel

zo 21 feb, 2010 0:53 Bericht Re: Blijft een probleem....

hoi allemaal

Het heeft nog een paar dagen geduurd alvorens ik eindelijk de knop in mijn hoofd heb kunnen omzetten om mij terug te motiveren ermee te starten.
Gisteren was het dus D-day en vandaag heb ik dag 2 overleefd ... Nu ik moet zeggen, deze 2 dagen zijn uitzonderlijk goed verlopen, zonder al te veel misselijkheid. Maar ik maak me geen ilusies meer, want ik weet dat die dagen er nog wel zullen komen (en het is nu ook weekend, dus ik heb me vanmiddag even in bed kunnen leggen). Het is trouwens zeker niet eerste keer dat ik een poging onderneem (ongeveer al de 50ste denk ik, en meestal geef ik het na 2 dagen op). Vorig jaar heb ik het zelfs 5 weken uitgehouden! Ik had toen mijn volledige verlof gewijd aan het afkicken, maar eens terug in de drukte van het werk (ik werk sinds kort 32 uren per week, maar vorig jaar nog full-time), ben ik stilaan terug beginnen nemen en voor je het weet ben je terug bij af.
Deze keer ga ik mijn verlof er niet aan opofferen. Ik weet dat het zwaar zal worden om de 2 te combineren, maar vroeg of laat moet je toch terug aan het werk en verder gaan met je gewone, stressvolle leven. Ik moet gewoon een manier vinden om er mee om te gaan en ik hoop deze te vinden. Ik heb al allerhande oefeningen via internet opgezocht om evt. de hoofdpijn overdag op te vangen, dus hopelijk vind ik er die werkelijk gaan helpen ...
Ik vind het fijn jullie positieve reacties te lezen, wat mij toch alweer heeft overhaald er terug voor te gaan.
Samen sterk, hé!

Veel sterkte en ik laat over enkele dagen terug iets weten hoe het gaat.

zo 21 feb, 2010 0:53
Profiel

za 27 feb, 2010 16:39 Bericht Re: Blijft een probleem....

Vandaag zit ik al aan mijn 9ste dag medicatievrij! Deze week ben ik de hele week gaan werken, waarvan ik de eerste 2 dagen telkens met barstende hoofdpijn ben thuisgekomen en dus vroeg mijn bedje ben moeten inkruipen. Tegen het einde van de week ging het alweer beter en nu begint de drang om iets te nemen te verminderen. Het is niet dat ik al hoofdpijnvrij ben geweest, maar al bij al is het dragelijk en lijdt mijn werk er niet onder. Ik vind ook dat ik precies alerter ben, wat volgens mij ook komt omdat ik niets inneem en het dus in mijn hoofd vrijer aanvoelt. Het enige waar ik veel last van heb zijn stijve spieren in mijn nek en rug, dus de ontspannende werking van de pijnstiller mis ik wel. Ik hoop dat ik het deze keer ga volhouden.
Volgende week word ik 40 jaar en zoals ze zeggen: het leven begint op je 40ste! Hier wil ik me aan vasthouden, want de voorbije 15 jaar hebben de medicijnen mijn leven al genoeg beheerst.

Ik wens iedereen die een poging onderneemt een hart onder de riem te steken, want ik weet dat het enorm zwaar is, maar hopelijk de moeite waard zal zijn na enkele maanden! Laat alleszins nog eens iets van jullie horen, want elkaar steunen helpt in dit zware proces!

Groetjes, Ansie

za 27 feb, 2010 16:39
Profiel

za 27 feb, 2010 17:42 Bericht Re: Blijft een probleem....

Wow Ansie,
Wat goed allemaal dat je het zo vol houdt!! Mag je best trots op zijn.

Met mij gaat het heel erg goed. Maandag lag ik na m'n werk echt weer met knallende koppijn, maar vanaf dinsdag tot nu helemaal niets. Ik zit nu op 3,5 week en merk nu al een wereld van verschil.
Alleen m'n werk zorgt nu voor problemen. mijn teamcoach begrijpt er helemaal niets van dat ik een opbouwschema met werk heb. Daarbij komt dat een collega mij in een supermarkt gezien heeft (bij mij aan de overkant) en ik heb toen gezegd dat hij maar beter niets kon zeggen. hellaas is dat dus wel gebeurd en is dit allemaal uitgemond op een ruzie (gisteren) waarbij hij mij nu eruit probeert te werken. overigens heb ik alle recht om in een supemarkt te lopen als het toevallig wat beter gaat.
Nou ja, gelukkig nog geen hoofdpijn van dit alles ondervonden!!!

We gaan weer vrolijk verder!

Succes allemaal maar weer!

za 27 feb, 2010 17:42
Profiel

vr 23 dec, 2011 21:54 Bericht Re: Blijft een probleem....

Hallo Museradio
Hoe is het verder gegaan?

Ben heel benieuwd!

Daisy

vr 23 dec, 2011 21:54
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2