homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 3 maanden zonder medicijnen 
Auteur Bericht

wo 10 maart, 2010 22:10 Bericht Re: 3 maanden zonder medicijnen

Oh, dank je wel Katertje
Ik maakte me al zorgen omdat het toch steeds terugkomt, dus ik heb het idee dat ik het verschuif met het innemen van de medicijnen.
Deze aanval met de medicijnen achter elkaar elke dag 1/2 imigran, duurde tot vanmiddag toe. v.a Vrijdag had ik al last en het is nu dag 6 (!) ik heb vandaag ook geen pil ingenomen omdat de pijn minder was. en na een kop koffie vanmiddag is de pijn eindelijk helemaal opgelost. Dus nu ben ik hopelijk naar het weekend toe, en tijdens het weekend hoofdpijnvrij! HOERA! :grin:
Dus ik zit gelukkig aan de veilige kant. Mijn gevoel zegt me toch dat ik de migraine in stand houd door steeds naar de medicijnen te grijpen. Raar hè? Maar ja soms heb je geen keus! :roll:

Maar bedankt voor je antwoord.
Daisy :ewink:

wo 10 maart, 2010 22:10
Profiel

wo 10 maart, 2010 22:33 Bericht Re: 3 maanden zonder medicijnen

daisy ik heb meestal 1 dag dan zit ik al niet lekker in mijn vel. Beetje zeurende drukkende pijn in mijn hoofd, maar nog geen migraine. Vaak wordt ik dan de volgende dag wakker met een bonzende kop. Die dag red ik het niet met 1 immigran,meestal moet ik er na 12 uur weer eentje. de dag er na vaak nog 1 en af en toe de dag er na nog 1.
Ik neem ze wel altijd in met naproxen, dan werkt de immigran langer.

wo 10 maart, 2010 22:33
Profiel

vr 19 maart, 2010 15:11 Bericht Re: 3 maanden zonder medicijnen

De migraine komt en gaat...er is geen peil op te trekken. Wel dat het niet langer dan 8 dagen wegblijft maar meestal niet eens 8 dagen.
Het gekke is dat ik het soms echt niet kan hebben in het weekend,omdat ik een belangrijke afspraak heb, zoals afgelopen weekend. Dan kan ik het waarschijnlijk met mijn sterke wil verplaatsen, maar ik krijg het dan toch een paar dagen erna.

Okè denk ik dan, gelukkig krijg ik het dan niet in een weekend. Maar nee hoor het komt de volgende keer toch weer in het weekend. Raar hoor die migraine.
Nou ja ik gok er toch maar weer op dat het ná mijn overgang over is, als de hormonen weer stabiel zijn.

Daisy :ewink:

vr 19 maart, 2010 15:11
Profiel

di 30 maart, 2010 12:25 Bericht Re: 3 maanden zonder medicijnen

Nou ik heb het niet lang zonder medicijnen uit kunnen houden.

Ik merk dat de migraine steeds een andere vorm heeft. Als ik het bovenop mijn hoofd krijg, ben ik er erg ziek van. En moet ik wel een medicatie innemen want dit is niet uit te houden.

Soms is de migraine op een andere plek, b.v vanuit mijn nek, naar de zijkant, dan houd ik het wel uit met gewoon liggen en slapen. Maar nu krijg ik het ook weleens helemaal aan de zijkant met stekende pijnen, dit is zeer pijnlijk en dan kan ik niet stil blijven liggen. Ook dan moet ik iets innemen want ook deze pijn is niet te harden. Ik word ook daar misselijk van. Dus....helaas, toch weer aan de imigran. Maar ik neem het niet langer dan 3 dagen achter elkaar. De laatste dag moet ik het uitzieken hoe erg het ook is. Dat heb ik mezelf voorgenomen, maar dan is het ook de volgende dag over, maar ja .... het komt weer terug! :roll: Wat een ellende, ik merk nu dat ik gewoon chronische migraine heb, en of dit nu door de medicatie komt of het gewoon een patroon is wat bij mijn hormoonsveranderingen komt? Ik weet het niet, en niemand die mij daar een antwoord op kan geven, ook mijn artsen niet. Aanvaarden en ..... Afwachten maar!

di 30 maart, 2010 12:25
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2