homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 3 berichten ] 
 dagelijks migraine door pijnstillers?hoe kom ik ervan af. 
Auteur Bericht

ma 15 maart, 2010 13:50 Bericht dagelijks migraine door pijnstillers?hoe kom ik ervan af.

Ben dit weekend door het lint gegaan van de helse scherpe pijn.
ambulance heeft me in het ziekenhuis laten opnemen, had de hele week constant erg hoofdpijn,ambulance verpleegkundige noemde me nog een klein kind omdat ik huilde van de helse pijn,in het ziekenhuis onderzoek gehad,wilden me toen ze uit hadden gesloten dat ik geen tia o.i.d na een scan 2 paracetamols geven,nou dat zou helpen, :roll: ik vertelde dat ik elke dag ibuprofen en asprine's slik en regelmatig fromirex,dat paracetamol echt niet helpt,uren liggen wachten op de ehbo met verschrikkelijk veel felle lampen,waar ik nog gekker door werd,toen een imigran injectie gekregen en een tramadol,toen zakte de helse pijn een beetje waarna ze me op een zaal neer lagen vlak bij de deur met weer felle lampen en de deur mocht niet dicht,handdoek op mijn ogen dan maar,2 slaappillen gehad,toch niet geslapen met iets minder maar nog steeds helse pijn.
's morgens 7 uur werden de gordijnen opengedaan,ook heerlijk,en om 12 uur kwam de neuroloog eens langs,u kunt naar huis, het is toch afgezakt!
's avonds thuis weer erger geworden,nu aan de andere kant,fromirex genomen en weer wat afgezakt paar uur later,en nu de volgende dag weer helse scherpe pijn,
Ik vermoed dat het komt door elke dag zoveel pijnstillers,maar weet niet hoe ik ermee moet stoppen.
een heel verhaal geworden,maar weet niet meer wat te doen,kan geen stap meer verzetten.

ma 15 maart, 2010 13:50
Profiel

ma 15 maart, 2010 15:26 Bericht Re: dagelijks migraine door pijnstillers?hoe kom ik ervan af.

Het lijkt inderdaad op medicijnafhankelijke hoofdpijn.
Gebruik de zoekopdracht van dit forum eens en tik als zoekterm medicijnafhankelijke hoofdpijn in.
Er is al veel over dit onderwerp geschreven.

ma 15 maart, 2010 15:26
Profiel

ma 15 maart, 2010 21:09 Bericht Re: dagelijks migraine door pijnstillers?hoe kom ik ervan af.

Hallo Patje
Wat een verschrikkelijke ervaring voor je zeg!
Ik denk dat je bij een volgende aanval echt niet meer de ambulance moet laten komen zeg! Je hebt er echt niets aan om, nog eens naast de pijnen die een migraine met zich mee brengt, nog eens heen en weer geslingert te moeten worden. En uiteindelijk hebben ze toch niets kunnen doen, behalve de injektie dan.
PFFF, je kunt de volgende keer maar beter proberen je zo rustig mogenlijk
te houden totdat de aanval over is.
Dit duurt meestal wel 2 รก 3 dagen, maar ja..... medicijnafhankelijke hoofdpijn is niet niks. Afkicken is dan de beste remedie. Dat moet je wel onder begeleiding doen. Kijk hier maar verder net als wat Henk al schreef. Er zijn meerdere lotgenoten die hier mee bezig zijn.

Sterkte!
Daisy

ma 15 maart, 2010 21:09
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]