homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 5 berichten ] 
 Depressief tijdens afkicken 
Auteur Bericht

za 30 okt, 2010 18:46 Bericht Depressief tijdens afkicken

Hallo,

ik ben nu sinds een week medicijnvrij en best trots.Het gaat redelijk goed tot nu.Maar de psychische druk is heel groot.Ik voel me alsof ik ongesteld moet worden.Ben labiel,soms somber.Ik slaap onrustiger.En de angst voor migraine is groot.Ik durf niets af te spreken en probeer me zo min mogelijk druk te maken.Normaliter neem je iets als je migraine krijgt,maar ja,dat kan nu niet.Herkent iemand deze klachten?

groetjes,marjolein

za 30 okt, 2010 18:46
Profiel

za 30 okt, 2010 19:16 Bericht Re: Depressief tijdens afkicken

Het valt ook niet mee om af te kicken. Helemaal al niet als je ook nog eens kinderen hebt.
Het is goed om geen afspraken te hebben staan. Is ook niet mogelijk. Je moet echt de tijd nemen. Ga naar bed als je het niet meer trekt (als dat mogelijk is). Tijdens zo'n periode was m'n bedje mijn beste vriend.
50mg imigran per dag is echt veel. Slikte je ook nog de "normale middelen" tussendoor?
hpelijk gaat het je lukken. Doorzetten...doorzetten. Na. zo'n week of 2 wordt het toch echt wel minder. Ik ben steeds voor 3 maanden medicijnvrij gegaan. Steeds ja, want ben toch wel regelmatig terug gevallen met gebruik.
Sterkte!!! En laat zo af en toe wat weten hoe het gaat!!

Har

za 30 okt, 2010 19:16
Profiel

za 30 okt, 2010 20:36 Bericht Re: Depressief tijdens afkicken

Heel herkenbaar, goed dat je het nu al een hele week volhoudt.
Ga zo door, het wordt uiteindelijk op den duur alleen maar beter.
Nu is het vooral nog een kwestie van volhouden en dat is bij vlagen heel erg moeilijk.

za 30 okt, 2010 20:36
Profiel

za 06 nov, 2010 19:16 Bericht Re: Depressief tijdens afkicken

Ik wil je even sterkte wensen. Ik vind het heel knap. Heb je wel begeleiding?
Ik ben eind van de maand 2 jaar zonder Indometacine. Nu gebruik ik alleen nog maar af en toe Maxalt, meer niet. Momenteel gaat het goed, maar dat is heel wisselend, soms viel ik ook bijna terug.

za 06 nov, 2010 19:16
Profiel

zo 07 nov, 2010 23:40 Bericht Re: Depressief tijdens afkicken

Hallo,

bedankt voor jullie reacties.Het gaat echt veel beter dan verwacht.Ik ben nu 17 dagen zonder medicijnen (pijnstillers) Ik slik wel betablokkers. Maar ik heb pas drie echt slechte dagen gehad.Ik heb overdag wel vaak een beetje hoofdpijn een gedeelte van de dag,maar echt migraine nog niet.Ik zal heus nog wel slechte dagen gaan krijgen,vooral als ik menstrueer,maar alle goede dagen die ik heb, heb ik vast in the pocket!Dus op naar de volgende 17 dagen!

Groetjes,Marjolein

zo 07 nov, 2010 23:40
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ]