homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 2011 ... nieuwe voornemens 
Auteur Bericht

do 06 jan, 2011 10:19 Bericht 2011 ... nieuwe voornemens

Het nieuwe jaar is gestart en zoals steeds maakt iedereen nieuwe voornemens.
Ik dus ook weeral (voor de zoveelste keer :oops: ): stoppen met de medicatie om hopelijk een einde te maken aan de dagelijkse (tegenwoordig constante) hoofdpijn.
En zo ben ik dus opnieuw gestart op 2 januari (de 1ste moest ik nog teveel familiebezoeken afwerken, waardoor ik het maar een dagje heb uitgesteld).
Mijn eerste dagen verliepen dus als volgt:
- 02/01: voormiddag viel het mee (had de 1ste 's avonds nog een pijnstiller genomen, dus waarschijnlijk nog een nawerking). In de late namiddag migraine met misselijkheid en om 19.30 uur lag ik dus al in mijn bed met een emmer langs mij :bed:
- 03/01: opgestaan met barstende hoofdpijn, maar misselijkheid was gelukkig voorbij. Tot in de late namiddag: terug bed in
- 04/01: dagje zonder misselijkheid, maar wel barstende hoofdpijn. Dikwijls in de verleiding gekomen een pijnstiller te nemen, maar doorgezet.
- 05/01: beetje hetzelfde als de dag ervoor, alleen wat minder hoofdpijn. Zou het ontwennen een beetje voorbij zijn?
- vandaag opgestaan met een heel lichte hoofdpijn! Het is nog maar 9 uur en misschien nog wat vroeg om victorie te kraaien, maar voor mij al een hele stap.

2011 wordt mijn gezondheidsjaar en ik hoop van harte dat ik het volhoud!
Ansie

do 06 jan, 2011 10:19
Profiel

do 06 jan, 2011 10:29 Bericht Re: 2011 ... nieuwe voornemens

Succes en volhouden, ik weet hoe moeilijk het is.

do 06 jan, 2011 10:29
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]