homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Afkicken van de pijnstillers 
Auteur Bericht

zo 19 feb, 2012 13:39 Bericht Re: Afkicken van de pijnstillers

Hallo, Ja het gaat wel... paar nachten niet geslapen omdat mijn hoofd zo'n pijn deed... Wat een rotziekte.. inderdaad...
Ik werk inmiddels alweer 5 uur per dag maar het kost me heel heel veel moeite.
Maar ja.. je wilt niet zeuren en je wilt toch weer laten zien dat je weer kan.
En vooral nu we horen dat het kantoor dicht gaat over 1,5 jaar en dat we allemaal moeten gaan reizen en dat er mensen eruit moeten...
Dan word je getrokken uit de 'hoge hoed'... tja... toevallig als je daar bij zit met je migraine..
:confuse: En dan kom je dus niet meer aan de bak en heb je dus een eigen huis... maar daar mag je niet aan denken.. want krijg je nogmaals migraine.
Maar goed... Je merkt ook wel op het werk dat er lieve collega's bij zijn maar ook mensen die het echt niet begrijpen wat je hebt... en ik kan er niks aan doen maar ik kan daar niet zo goed tegen.. Dat onbegrip.. Migraine is zo'n rotziekte..

zo 19 feb, 2012 13:39
Profiel

di 11 sep, 2012 2:36 Bericht Re: Afkicken van de pijnstillers

Hallo Anja

Ik ben al een tijd hier niet geweest, en volg nu weer jou verhaal. Hoe gaat het nu na ruim een half jaar?

Heb je nog veranderingen in je hoofdpijn patroon? Heeft de botox geholpen, of het afkicken van de medicijnen?
Misschien heb je dit wel op een ander topic geschreven maar ik lees niet zoveel meer hier.

Daisy :ewink:

di 11 sep, 2012 2:36
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2