Hallo
Ik had zaterdag een bericht voor je getypt hier, en tot mijn verbazing staat het er niet meer!
Het ging over de coffeíne, dat heeft bij mij een gunstige uitwerking op de migraine. Als ik koffie neem als het nog in het beginstadium dan gaat het er zelfs door weg!
En ook bij het einde van een aanval, zoals vanmorgen na 2 koppen koffie verdween het laatste beetje migraine erdoor!
Wat jou probleem betreft dat je nu pijn hebt aan de sinussen en die druk op je hoofd, dat kan wel al langer zitten maar onderdrukte je altijd door de medicijnen, nu komt het misschien naar boven, en kan het nu pas eruit komen. Gewoon laten gaan en wat natuurlijke middelen nemen zoals wat je al doet.
Grijp niet naar de chemische middelen.
Je bent nu al een eind op weg. Je lichaam moet het nu zelf gaan doen, en dat kan het wel, maar moet er wel de tijd voor krijgen.
Neem wat extra vitamie B, vooral bij een opkomende migraine moet je eens proberen om B3 van 100 mg. te nemen. Dit is een orthomoleculaire methode.
Ikzelf heb dit het afgelopen weekend toegepast. Bij het opkomen nam ik een B3 en B6 in van 100 mg. Na een half uur kreeg ik wel een flush, maar dat is onschadelijk. Juist door die flush

kan zelfs de migraine wegggaan.
Een beetje expirimenteren met die methode kan geen kwaad.
Bij mij heeft het geholpen.
Daisy