homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Afkicken pijnstillers... 
Auteur Bericht
wo 04 aug, 2004 13:18 Bericht 

Wat is cold turkey en hoe kun je 2 weken slapen kreeg je daar iets voor?

wo 04 aug, 2004 13:18

di 21 sep, 2004 12:07 Bericht afkicken

moet ook van mijn neuroloog afkicken van de imigran,zie er als een berg tegen op heb 2 kinderen en weet niet hoe ik dat allemaal moet gaan regelen.mijn huisarts gaat me hier bij steunen,hij wou ook dat ik accupunctuur ging volgen heeft iemand daar ervaring mee????
mag zelf aan gaan geven wanneer dit moet gaan proberen,wil eerst mijn rijbewijs halen dan is die spanning teminste weg.
Heeft ook iemand ervaring met een ziekenhuisopname,lijkt me beter voor mij dan thuis.
groetjes monique van der meer

di 21 sep, 2004 12:07
Profiel
vr 02 jun, 2006 17:33 Bericht Re: hoofdpijn, hoofdpijn, hoofdpijn........

Bieke schreef:
Hallo,

Ik ben 44 en zit ook al 15 jaar met dit probleem. Migraine en daar tengevolge van hoofdpijnafhankelijkheid van pijnstillers. Ik wil dus nu ook voor de zoveelste keer afkicken van de pijnstillers maar ben vreselijk bang voor de pijn de eerstvolgende 6 à 7 dagen.
Ik ben dus zeer geïnteresseerd in die gemberpillen en dat moederkruid. Kan iemand mij aub zeggen hoeveel je ervan moet nemen en hoe lang op voorhand ? Hoe lang moet je dit ook volhouden ?
Ik zou al blij zijn als de pijn enigszins te houden was en ik eventueel kon gaan werken. Want ik weet dat na een week de ergste pijn weg gaat zijn.
Kan iemand mij hierbij helpen ?

Alvast bedankt
Bieke

vr 02 jun, 2006 17:33
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3