homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 Op naar een medicatievrij 2013! 
Auteur Bericht

wo 21 nov, 2012 12:17 Bericht Op naar een medicatievrij 2013!

Long time no see! Dit wil niet zeggen dat het goed gaat met mij :sad: .
In tegendeel, ik heb nooit zoveel geslikt als nu. Ik ben een half jaar geleden naar de huisarts gestapt om een plan op te maken om af te kicken van de medicatie. Omdat ik het niet zag zitten om alweer dagenlang ziek en misselijk in bed te liggen, raadde hij aan om eerst over te schakelen naar een lichter middel en dit dan af te bouwen. Dit heb ik enkele weken goed volgehouden tot ik nog aan 2 pijnstillers per dag kwam. Maar na een tijdje sluipt de oude gewoonte toch weer binnen: je moet ergens naartoe, je hebt hoofdpijn die je absoluut kwijt wil geraken, je slikt je vertrouwelijke middel en voor je het weet ben je terug bij af ...

Door de ziekte van een vriendin, ben ik gaan nadenken over het leven, mijn leven en hoe ik mijn toekomst zie.
Niet echt rooskleurig als ik niet een drastische maatregel ga nemen.
Dus heb ik me voorgenomen om het nog 1 x te proberen, nl. volledige onthouding van medicatie en dit vanaf vandaag. Het zal weer zwaar worden, maar ik moet me er doorslaan.
Volledig thuisblijven van mijn werk kan niet, maar ik heb nog tot het einde van het jaar verscheidene verlofdagen, die ik in halve dag kan opnemen, waardoor ik het in de namiddag wat rustig kan houden.

Ik hoop dat ik 2013 kan ingaan zonder medicatie (zonder hoofdpijn is een utopie, maar wie weet)!
Via het forum geef ik af en toe verslag, omdat dit mij motiveert.

Alvast bedankt voor jullie steun!
Ansie

wo 21 nov, 2012 12:17
Profiel

vr 15 maart, 2013 16:42 Bericht Re: Op naar een medicatievrij 2013!

Hallo Ansie

Ik ben heel benieuwd hoe het jou is vergaan. En of het je gelukt is......
Ik ben er ook mee bezig zie mijn bericht. Ik hoop snel wat van je te lezen, en misschien kunnen we elkaar steunen hier.

Daisy :ewink:

vr 15 maart, 2013 16:42
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]