homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 5 berichten ] 
 afkicken 
Auteur Bericht
do 09 dec, 2004 12:54 Bericht afkicken

Ik ben 5 dagen geleden gestopt met pijnstillers in overleg met de neuroloog. Ik heb eigenlijk weinig problemen (slik wel moederkruid en gembercaps). Wanneer word je ziek van het afkicken?

do 09 dec, 2004 12:54
do 09 dec, 2004 14:34 Bericht afkicken

Hoi Marion,

Ik ben ruim 2 maanden geleden gestopt met medicijnen. Ik werd al na 24 uur ziek. Ik kreeg een "cold turkey". De dagen daarna waren moeilijk omdat ik heftige hoofpijnen had. Na zo'n 5 dagen stopte dat. Van af toen tot nu heb ik een afwisseling van hoofdpijn vrij tot heftige hoofdpijn. Meestal steeds zo'n 3 a 4 dagen steeds hoofdpijn vrij en dan weer 1 of 2 dagen hoofdpijn. Ik heb geen reguliere medicijnen (zoal paracetemol) genomen. Alleen neem ik Immigran in als de hoofdpijn heftig is en naar migraine gaat. Ik heb via de neuroloog nu Metropololtartraat 50 mg om ewr voor te zorgen dat de migraine wegblijft. Maar het duurt een maand voordat je daarop reageert.

Veel sterkte met het stoppen. Een goeie keus geweest.

Groetjes,

Har

do 09 dec, 2004 14:34
wo 15 dec, 2004 11:14 Bericht Re: afkicken

marion schreef:
Ik ben 5 dagen geleden gestopt met pijnstillers in overleg met de neuroloog. Ik heb eigenlijk weinig problemen (slik wel moederkruid en gembercaps). Wanneer word je ziek van het afkicken?
kun je eigenlijk ook verslaafd raken aan moederkruid en gember.Straks denk ik dat ik klaar ben en dan kan ik weer opnieuw beginnen.

wo 15 dec, 2004 11:14

ma 20 dec, 2004 20:57 Bericht afkickers

Hallo alle afkickers laat eens weten hoe het met jullie gaat.

Hanny :?:

ma 20 dec, 2004 20:57
Profiel
wo 22 dec, 2004 11:19 Bericht 

Hallo,

Ik ben op 1 november jl gestopt met finimal. Dezelfde avond werd ik vreselijk beroerd. 'Cold turkey' zoals Har ook al schreef. Heb me zeker 5 dagen erg beroerd gevoeld met hoofdpijn, pijn in benen en rug. Weet niet of die laatste pijnen er iets mee te maken hadden.
Heb in de afgelopen 7 weken wel af en toe 2 finimals genomen omdat de pijn te heftig was. Maar vergeleken bij jarenlang iedere dag 4 a 6 finimal per dag is dit wel winst. Ik heb nog steeds hoofdpijnen, maar aanzienlijk minder hevig. Af en toe zelfs een dag dat het slechts een lichte hoofdpijn is.
Ben nog wel bang om 'terug te vallen'. Ik heb de laatste 2 weken weer meer geslikt dan de weken daarvoor. Het blijft moeilijk.
Hoop op wat opbeurende reacties uit het forum.

wo 22 dec, 2004 11:19
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ]