homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 herbalife 
Auteur Bericht

do 23 dec, 2004 18:55 Bericht herbalife

Hallo allemaal mij is vandaag verteld over iemand die ontzettend veel baat heeft bij herbalife een heleboel aanvallen minder,
heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Groetjes Hanny

do 23 dec, 2004 18:55
Profiel

di 23 feb, 2010 21:50 Bericht Re: herbalife

Ik wil even zeggen dat ik herbalife niet verkoop dus geen baat bij dit bericht heb.
Ik vind het helaas ook erg duur maar omdat ik door de medicijnen voor migraine erg ben aangekomen ben ik met herbalife begonnen omdat ik mijn broeken niet meer dicht kreeg en wil dus niet allemaal nieuwe kleren kopen.
Ik ben dus begonnen met Herbalife om af te vallen.
Maar.. ik merk dat ik veel meer energie heb en dat de aanvallen minder heftig zijn. Normaal lig ik toch wel 1x per week plat en daarnaast 1x per week heb ik er last van. Nu ben ik pas 2,5 week bezig en heb wel migraine gehad maar hoefde niet plat. Ik denk dat dat komt omdat in Herbalife alle voedingsstoffen zitten.. Ik moest en moet er erg aan wennen om smorgens en smiddags te shake en mis natuurlijk wel die boterham maar als dit betekent dat ik minder migraine heb, heb ik dat er wel voor over. Ik deed het dus aller eerst niet voor de migraine maar om af te vallen en dat is gelukt, ben al 4 kilo kwijt en dus minder heftige migraine, nee ik ga niet zeggen dat het een wondermiddel is want daar geloof ik na 22 jaar niet meer in (al 22 jaar migraine) maar het kan wel helpen als het dus misschien iets met je voeding te maken zou kunnen hebben. Ik at niet slecht, gewoon goed maar er zal toch wel iets extra in zitten..ik weet het niet.. maakt me ook niet zoveel uit, als het maar helpt. Jammer dat het zo duur is want anders zouden er meer mensen er plezier van kunne hebben.
Groetjes van Anja.

di 23 feb, 2010 21:50
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]