homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 Help 
Auteur Bericht
vr 07 jan, 2005 17:43 Bericht Help

Een goede 1,5 jaar geleden ben ik drastisch gestopt met het nemen van saridon tegen de dagelijkse hoofdpijn, na een aantal weken goed ziek geweest te zijn trok de hoofdpijn weg, net op tijd aangezien mijn vrouw de zorg voor onze twee kinderen, mij en haar werk absoluut niet meer aan kon.

Helaas heb ik deze zomer problemen gehad met een van mijn kiezen waar een kroon opgeplaatst moest worden. De tandarts had het tandbeen te ver afgeslepen waardoor de zenuwen net onder de oppervlakte kwamen te liggen. Het resultaat was dat ik 2 weken lang enorme kiespijn had alvorens de kroon geplaatst kon worden. In die 2 weken heb ik ibuprofen 400 voorgeschreven gekregen waar ik natuurlijk weer aan verslaafd ben geraakt en de dagelijkse hoofdpijn is weer terug. Inmiddels zit ik op 8 -10 ibuprofen per dag en nog helpen ze niet. Ik voel me slecht, moe, afwezig en mijn levenlust is verdwenen.

Ik moet echt stoppen maar mijn vrouw kan dit geestelijk niet meer verwerken.

Wie kan mij helpen?

Jeroen

vr 07 jan, 2005 17:43

vr 07 jan, 2005 20:57 Bericht help

Hallo Jeroen het is allemaal heel zwaar maar je vrouw wil toch ook geen man zoals je nu bent dus doe net als wij [mijn man en ik] weer samen je schouders eronder, achteraf zijn je allebei weer blij zo'n periode weer voor elkaar gekregen te hebben.
Sterkte Hanny

vr 07 jan, 2005 20:57
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]