homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 hoofdpijn 
Auteur Bericht
vr 13 mei, 2005 12:45 Bericht hoofdpijn

Dag
En ik maar denken dat ik een uitzondering was. Van de week bij de neuroloog geweest en die vertelde mij dat ik moest stoppen met gebruik van medicatie tegen hoofdpijnklachten. Ik krijg nog een hersenscan een MRI scan en tevens wordt het bloed onderzocht op eventuele lichamelijke aandoeningen. Nu ik deze site heb ontdekt weet ik zeker dat mij lichamelijk niets mankeert maar dat ik verslaafd ben geraakt aan de medicijnen. Het is vandaag de 3e dag dat ik niets gebruik en de hoofdpijn ligt op de loer... ik voel het gewoon. Ik hoop dat ik het vol kan houden, een leven met hoofdpijn wil ik gewoon niet meer. Heel stiekem hoop ik dat er uit de scan toch een klein afwijking gevonden wordt waardoor door een even kleine ingreep voorgoed van de klachten afben. Dit alles tegen beterweten in. Een troost, ik sta niet alleen in dit probleem.

Ik wens iedereen veel sterkte met de kopzorgen.

vr 13 mei, 2005 12:45
ma 16 mei, 2005 2:00 Bericht Hou vol!

Ik kan alleen maar zeggen...houvol. Ik zelf ben een half jaar geleden gestopt met medicijnen te slikken voor hoofdpijn. Valt echt niet mee, maar uiteindelijk heb ik veel minder hoofdpijn en is er weer mee te leven. Als ik nu hoofdpijn heb neem ik soms nog wat in. Zolang ik maar niet weer terug val in het oude patroon. En dat gaat tot nu toe goed. Veel succes!!!!

ma 16 mei, 2005 2:00
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]