homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren


 [ 4 berichten ] 
 Zwangerschap en Finimal/Paracetamol + caffeïne - Ervaring? 
Auteur Bericht
wo 12 okt, 2005 15:16 Bericht Zwangerschap en Finimal/Paracetamol + caffeïne - Ervaring?

Hallo,
Ik heb sinds mijn 12e hoofdpijn en heb bijna alles geprobeerd... niets heeft ooit geholpen. Ik ben nu 34 en heb heel lang geaarzeld voordat ik eindelijk besloot dat ik heel erg graag een kindje wilde. Ik slik de laatste jaren alleen Finimal (of paracetamol+caffeïne), ongeveer 2,5/3 per dag. Ik had gehoopt dat de hoofdpijn minder zou worden maar helaas... de pijn blijft. Ik voel me schuldig als ik weer een pilletje neem want ik weet niet wat het voor consequenties het voor mijn kindje heeft. Ik heb veel info op het internet gevonden maar geen persoonlijke ervaringen. Als ik niets slik, heb ik geen leven! Heeft iemand ervaring met hetzelfde. Ik zoek ergens troost en geruststelling... het is moeilijk.
X Naní


wo 12 okt, 2005 15:16

Geregistreerd: za 22 okt, 2005 18:06
Berichten: 31
zo 23 okt, 2005 12:30 Bericht 

Hoi Nani,
Wat ontzettend vervelend, de situatie waar je in zit. heb zelf ook medicatie afhankelijke hoofdpijn en voel me ook altijd schuldig als ik weer medicijnen neem om de aanval weer even uit te stellen. Kan me voorstellen dat je het er erg moeilijk mee hebt, omdat je ook nog eens zwanger bent. Ik zou dit zeker overleggen met je huisarts of een neuroloog, in het belang van je baby. Ik hoop dat je eruit komt en wens je alle sterkte toe!


zo 23 okt, 2005 12:30
Profiel

Geregistreerd: do 27 okt, 2005 13:23
Berichten: 8
wo 09 nov, 2005 15:05 Bericht geen caffeine

Hoi

Wat ik van mijn huisarts weet is dat paracetamol wel mag meer geen caffeine(dus ook geen finimal!!
Ik hoop dat je dit nog leest!!!!!

_________________
groetjes Jacqueline


wo 09 nov, 2005 15:05
Profiel
wo 28 dec, 2005 23:58 Bericht 

Hoi Nani,

Ik ben ook hoofdpijn/migrainepatient en toen ik zwanger bleek heb ik de eerst 3 maanden ook flinke hoofdpijn gehad. Maar ik heb er NIETS tegen ingenomen, omdat ik inderdaad bang was dat het schadelijk zou zijn voor het kindje. Na 3 maanden was de hoofdpijn weg en heb ik er gedurende de rest van de zwangerschap geen last meer van gehad. Ik hoop dat jou hetzelfde overkomt, want die pillen zijn echt niet goed voor jou en je ongeboren kind!
Sterkte ermee.
groetjes,
Susanne


wo 28 dec, 2005 23:58
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group. phpBB.nl Vertaling Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.