homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 1 bericht ] 
 Ik zoek testers voor mijn nieuwe app 
Auteur Bericht

ma 19 sep, 2016 9:37 Bericht Ik zoek testers voor mijn nieuwe app

Ik ben Rogier Koning en ik heb last van Clusterhoofdpijn. Niet echt toppie dus. Heb van alles geprobeerd om er vanaf te komen. Veel medicatie, zuurstof, paddo's, vitamine D een heel stel therapieën zoals AtlasProfilax, Chiropracticer, massage, osteopathy, vitamines, Botox en vast nog meer.

Het nadeel is dat ik geen goede registratie heb van wat ik allemaal gedaan heb, daarom ben ik een app aan het maken voor eigen gebruik, die ik later ook voor alle hoofdpijn patienten gratis ter beschikking stel.

Het is nog een eerste opzet omdat ik het helemaal in eigen tijd moet zien te bouwen maar bevat wel de basis functie, namelijk met één druk op de knop je aanval registreren (dus geen formulier invullen) Maar ook kan je andere zaken registreren die je wil zoals medicijngebruik, therapie, alternatieve behandelingen zoals zuurstof of paddo's en andere zaken die je zou willen. We maken een bibliotheek van knoppen waarmee je kan registreren wat je wil. Nu zitten er alleen nog de knoppen in die ik gebruik maar je mag zelf een knop toevoegen door deze even aan te vragen op de website. Dan zet ik hem daarna in de app erbij.

De eerste opzet is binnenkort af en ik zoek een paar Iphone en Android gebruikers om te app te testen zodat we de laatste fouten er uit kunnen halen. Mocht je interesse hebben dan graag een berichtje naar info<at>registrateyourjourney.com zodat ik je toe kan voegen.

Ik hoop dat iedereen hiermee een duidelijk beeld kan krijgen van zijn eigen aanvallen en wat je doet om er van af te komen.

ma 19 sep, 2016 9:37
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]