homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 Langdurige hoofdpijn bij weerswisseling, wat te doen 
Auteur Bericht

vr 04 feb, 2011 9:57 Bericht Langdurige hoofdpijn bij weerswisseling, wat te doen

Sinds mijn jeugd (ik ben nu 37) heb ik twee maal per jaar langdruige hoofdpijn (varierend van 3 tot 6 weken) als het weer om slaat. Deze periodes zijn meestel in januari en september. Ik ben in deze periodes niet in staat te werken. Mijn energiepijl is minimaal en de hoofdpijn is de gehele dag aanwezig. Einde van de middag is de hoofdpijn het sterktst aanwezig. Ik heb het volledig regulier medische circuit doorlopen maar daar komt nooit wat uit. Geen enkele pijnstiller of medicijn dat ik door de jaren heen heb voorgeschreven heeft geholpen. Tevens heb ik tal van alternatieve methoden uitgeprobeerd maar ook dit heeft niet tot enig resultaat geleid. Herkent iemand deze klachten en heeft iemand tips?
Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden.

vr 04 feb, 2011 9:57
Profiel

za 19 feb, 2011 22:11 Bericht Re: Langdurige hoofdpijn bij weerswisseling, wat te doen

Hoi,

net zoals ik wel wekenlang migraine heb. Vreemd is dat toch. Heb je wel eens gedacht aan het laten testen van allergieen? Zoals je voor bepaalde boven en planten of dieren allergisch kan zijn? Ik begrijp dat het bij jou hoofdpijn is en dus geen migraine?

groetjes Willow

za 19 feb, 2011 22:11
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]