homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 2 berichten ] 
 Hoofdpijn voor 7 maanden lang 
Auteur Bericht

wo 19 dec, 2012 14:24 Bericht Hoofdpijn voor 7 maanden lang

Hallo,

ik heb sinds 4 mei, hoofdpijn.
Het is 24 uur per dag en het word steeds erger,
het was altijd ongeveer hetzelfde maar in de loop van de maanden word het als maar erger. Een er kon geen oorzaak gevonden worden.
Ik heb een heel onderzoek gehad, met mri-scans, allerlei bloedonderzoek, ruggenprik/beenmergpunctie maar er was niks te vinden.
Naast hoofdpijn heb ik ook allerlei andere klachten waardoor ik niet meer naar school kon en de hele dag op de bank zat. 4 maanden lang heb ik dat gedaan. Daarna ben ik na de zomervakantie weer wat uren naar school te gaan. Dan gaat de hoofdpijn wel naar de achtergrond maar het is nooit weg. Nooit.
Mijn andere klachten zijn, vaak flauwvallen, duizeligheid, altijd koud en vergeetachtig. Gelukkig kreeg ik daarvoor, na die 4 maanden een naam voor: POTS. Het heeft te maken met dat mijn hartslag met meer als 30 slagen per minuut omhoog springt, als ik ga staan. Maar ik weet niet of mijn hoofdpijn er nou bij hoort of niet..
Alleen het vreemde is, is dat mijn hoofdpijn niet in mijn voorhoofd is of op migraine lijkt. Het zit in mijn achterhoofd. Het voelt alsof er iets in het midden van mijn hoofd drukt, naar achteren toe. Dus nu is mijn vraag is er iemand die ooit hoofdpijn in zijn achterhoofd heeft?

De klachten begonnnen toen ik heerlijk relaxed op vakantie was en alles was op zijn plaats dus geen stress of iets dergelijks. Ik ging verkeerd liggen in bed en knalde met mijn hoofd tegen de muur.
De volgende dag kreeg ik hoofdpijn en sinds dien is het niet meer weg gegaan.

Ohja ik ben 16 jaar :ewink:

wo 19 dec, 2012 14:24
Profiel

za 22 dec, 2012 16:20 Bericht Re: Hoofdpijn voor 7 maanden lang

Hallo Lott,
Ik heb ook regelmatig pijn in het achterhoofd (spierspanningshoofdpijn + migraine is dat bij mij), maar wat jij omschrijft is een oorzaak van een klap ertegen lijkt wel! Vreemd wel dat er dan niets is ontdekt tijdens die onderzoeken. Zijn er foto's vanuit verschillende hoeken gemaakt? Soms is er namelijk niet altijd wat te zien als je slechts vanuit 1 of 2 hoeken foto's maakt heb ik begrepen. Ben je ook al eens bij een osteopaat of manueel therapeut geweest? Misschien dat er "gewoon" iets scheef zit door de klap die je toen hebt gehad? Heel veel sterkte in ieder geval en succes met het vinden van een oplossing!
Groetjes,
Lynn

za 22 dec, 2012 16:20
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]