homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 1 bericht ] 
 Wie kan mij helpen mijn hoofdpijn te verklaren? 
Auteur Bericht

wo 13 feb, 2013 22:51 Bericht Wie kan mij helpen mijn hoofdpijn te verklaren?

Hallo,

Ik ben een actieve studente van 20 jaar. Ik heb al ongeveer 10 jaar last van hoofdpijn. Ik kan sommige periodes elke dag hoofdpijn hebben en het hoeft niet altijd een oorzaak te hebben. Soms word ik er mee wakker, meestal krijg ik het s' middags na inspanning en 's avonds lig ik vaak al om 9 uur in bed. Te moe en te veel hoofdpijn. Meestal is de hoofdpijn draaglijk en zoals ieder ander hoofdpijn ervaart hoewel ik op sommige dagen gigantische pijn krijg in mijn rechteroog en slaap. Altijd aan dezelfde kant. De pijn is zo hevig dat ik niet weet waar ik het zoeken moet. Ik loop door het huis en kan niet liggen of zitten niks. Ik heb de diagnose hormonale migraine jaren terug al gekregen. De migraine aanvallen zijn echter anders dan de hoofdpijn.
Ik heb met mijn huisarts clusterhoofdpijn besproken maar ik heb het niet in periodes zoals wordt aangegeven en heb geen tranend oog enz. Het enige wat overeenkomt is de pijn en de bewegingsdrang. Bepaalde dingen lokken de pijn wel uit zoals fel licht (vooral het licht bij bewolking dat soms voorkomt), hevige inspanning (en dan vooral spannende momenten), kaas en chocola.
Wie wil hier met mij over praten? Ik word er langzamerhand echt heel erg moe van. Het belemmert stage, studie en mijn sociale leven.

Groetjes L.

wo 13 feb, 2013 22:51
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]