homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 1 bericht ] 
 gras-extract 
Auteur Bericht

di 01 dec, 2015 13:51 Bericht gras-extract

Een product dat op een zeer bijzondere manier uit bepaalde grassen onder bepaalde omstandigheden op gezette tijden kan worden geoogst. Het is niet altijd succesvol en eenvoudig. De oorsprong ligt bij een oud recept van 200 jaar geleden. Men gebruikte het toen o.a. bij bloedarmoede.... Het recept heb ik gevonden in een curiosa winkel in Duitsland, handgeschreven. Iets soortgelijks schijnt ook bij de Indianen aanwezig te zijn
Aanvankelijk had ik het voor iemand klaargemaakt die de ziekte Takayasu had. Maar die liet niets meer van haar horen. Na een jaar heb ik het produkt op een avond zelf genomen. Het werkte bij mij fantastisch, werd licht in het hoofd, viel in diepe slaap en voelde me uitstekend, achteraf bleek dat ik jarenlang een stevige hoofdpijn te hebben gehad. Eén ijsklontje van ca 25 cc per half jaar is voor mij voldoende tegen de hoofdpijn.
Na dit succes ging het langzaamaan verder met veel obstakels en onbegrip. Een natuurgenezer gaf in zijn rapport aan dat gras-extract een enorm zuiverende werking heeft.
Een test van deze natuurgenezer;
De reacties waren interessant en positief. De werking lijkt mild, maar is wel degelijk aanwezig.
De individuele bevindingen zijn de volgende:
- Hoofdpijn; een verbetering van 60%
- Duizeligheid; van de twee proefpersonen had de éne vrouw een verbetering van 40 %, de andere vrouw had geen verbetering
- Misselijkheid: bij twee van de drie personen heeft het goed geholpen
- Hoge bloeddruk: Eén persoon heeft hier tijdelijk baat bij gehad
- Indigestie; en verschijnselen van autotoxinen. De druppels blijken een ontgiftende/zuiverende werking te hebben Het resultaat was zeer goed te noemen
Gras-extract is in de vorm van ijsklontjes. Ik bewaar het in de vriezer, waar o.a. ook vlees e.d. aanwezig zijn. Om er zeker van te zijn, dat men geen verkeerde bacteriën inneemt, adviseer ik om ’s avond voor het naar bed gaan een warme kop thee te nemen en daar het ijsklontje in te doen.
Men slaapt er heel goed van, wel moet men er ’s nacht een keer uit om te plassen…

Regelmatig worden mensen bevrijdt van hun hoofdpijn d.m.v. een ijsklontje/gras-extract. Het oogsten is alleen 's zomers mogelijk. Ik heb een aardige voorraad. Voorlopig verstrek ik het gratis. Het beste resultaat wordt bereikt bij mensen die voor de hoofdpij/migraine geen duidelijke aanwijsbare oorzaak hebben( mensen die een ongeluk, hersenschudding, enz hebben gehad, hebben nauwelijks baat bij gras-extract

Vr.gr,
Harm Mulder

Email: gras-extract@hotmail.com(voor eventuele verdere info)

di 01 dec, 2015 13:51
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]