homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 1 bericht ] 
 Behandelaar in Amsterdam 
Auteur Bericht

di 07 apr, 2015 16:35 Bericht Behandelaar in Amsterdam

Ik heb sinds mijn 20e veel last gehad van aangezichtspijn en heb veel ziekenhuizen en alternatieve behandelaars gehad. Echter helaas zonder het gewenst resultaat. Ik heb zelfs een tijdje in een ziekenhuis in Den Haag injecties in m’n nek gekregen, maar die hebben uiteindelijk de boel verslechterd. Iets wat ik dus nooit zou aan raden bij mensen met dezelfde klachten! Via de site aangezichtspijn.nl kwam ik in contact met een persoon die de Atlas profilax behandeling deed en daar heb ik direct al veel baat bij gehad. Echter zat de pijn en de ziekte inmiddels zo diep, dat ik verder moest zoeken. Van dezelfde behandelaar die bij mij de Atlas profilax deed kreeg ik een tip voor een behandelaar in Amsterdam die mensen helpt met pijnklachten. De techniek die hij hanteert is een traditionele Egyptische massage dat verder gaat dan manuele therapie. De behandelaar kent veel technieken en behandelt naast mensen met pijn ook o.a. oorsuizen en huidaandoeningen.

Ik kan deze behandelaar dus echt van harte aanbevelen, want ik ben na een reeks intensieve behandelingen genezen van mijn aangezichtspijn. Tijdens de behandelingen ontdekte hij steeds meer oorzaken van mijn aangezichtspijn. Bij mij kwam de aangezichtspijn vanuit mijn rug en nek, iets wat sinds mijn pubertijd is gaan groeien. Niet alleen is de pijn nu weg in mijn gezicht, maar ook in mijn nek en rug. Mocht je meer informatie willen, dan kun je me altijd een berichtje sturen over waar je deze behandelaar kan vinden in Amsterdam. Ik weet namelijk niet of je op deze site reclame ervoor mag maken.

Groet,

Albert

di 07 apr, 2015 16:35
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]