Hoi ik ben voor aangezichtspijn naar de neuroloog geweest. Zij verzocht mij om een emeriscan te doen over 6 weken. Heeft dit al iemand laten doen die klachten heeft m.b.t. aangezichtspijn? Mij werd namelijk verteld dat er weinig te zien zou zijn, maar dat er zoieso een emeriscan gedaan wordt om uit te sluiten dat het geen tumor is. Spannend voor mij, hopelijk hoef ik me geen zorgen te maken.
Graag een reactie uit ervaring!
Bedankt Hoi
groetjes jannie
vr 23 sep, 2005 22:16
Moon
za 08 okt, 2005 19:32 MRI
Hoi Jana,
Ik heb eind mei een MRI gehad voor aangezichtspijn. De neuroloog heeft mij wel van te voren verteld dat er vrijwel nooit iets op te zien is bij aangezichtspijn. Ik ben nu nog steeds aan het experimenteren met verschillende medicijnen en heb nog niets gevonden wat echt helpt. Voor het MRI onderzoek zelf hoef je niet bang te zijn, hoor. Gewoon lekker gaan liggen en ontspannen. Het is alleen net of je op een house-party terecht bent gekomen, zo'n herrie.
za 08 okt, 2005 19:32
angel4life
do 01 dec, 2005 14:33
hoii
ik heb ook 2 weken geleden een mri scan gehad,,
ik heb ook al weer 5-6 weken hoofdpijn de mri scan is niet zo erg maar dat geluid is echt ram hard,,
ik denk ik luister naar een vet hardcore liedje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum